Vanmorgen al boodschappen gedaan, manlief is de donderdagochtend altijd vrij. Die gaat zo werken en dan ga ik wat in huis rommelen, er moet nog een was opgevouwen worden en een afwas gedaan. Verder mag ik straks het ziekenhuis bellen hoe laat ik morgen geopereerd word en dus ga ik nog even genieten van mijn vrijheid en vanavond als vrijwilliger aan het werk.
Wachten tot de kleine wakker is, dan boodschappen doen en naar de milieustraat fietsen voor luierzakken. Daarna verder met huishouden en de was.
ik zit even uit te rusten, moppie heeft sinds dinsdagavond een "echte" fiets met zijwielen en wil alleen nog maar hele dagen fietsen buiten. Ze gaat als een bezetene en ik erachteraan rennen. Gelukkig ligt ze nu op bed en kan ik ff uitrusten.
Heb nu even een momentje voor mezelf, Sven ligt op bed. Zometeen komt er iemand langs ivm offerte opmaken omdat we onze oude gevelbekleding willen vervangen door keralit en als Sven straks wakker is gaan we even thee drinken bij mn moeder. Vanavond heb ik de laatste les kinder ehbo. Volgende week examen.
o ja en ik heb een bisquit in de oven staan, die ga ik vanavond lekker vullen en decoreren. Even iets ontspannends doen.
Lekker rsutig dagje vandaag! Ik heb vakantie, mannetje moest om 14.00 uur beginnen met werken. Dus vanmorgen lekker met z'n 3tjes ge'lummeld' in huis. Gezellig samen broodje gegeten en nu ben ik ff lekker alleen. Kleintje slaapt en mannetje is naar werk. Nu dus ff lekker zp'en en draw something spelen Eigenlijk zou ik iets met s.zusje gaan doen vanmiddag, maar zij vindt het te laat worden eer dat Liza wakker is, dus dat gaat niet door Dus dan maar vanmiddag even pasfoto laten maken en nieuw rijbewijs aanvragen bij het gemeentehuis (katjing, vind het zo zonde van mijn geld! Maar ja mijn oude verloopt 1 maart )
gisteren aan de voorjaarsschoonmaak begonnen en vandaag afgemaakt voor zover dat kon en vanmiddag een klein stukje fietsen en met de hond wandelen
Vanmorgen opgestaan het hele huis gedaan. Toen kwam schoonmoeder op visite. Erna op controle bij de gyn. Na controle een bakje gaan doen bij mij moeder, waar mijn neefje en nichtje waren dus daar nog even met hun gespeeld. Thuis gekomen net en alvast het eten klaar gezet. Nu even op de computer want na het eten komt er visite. En vanavond hopelijk beetje vroeg naar bed want ben nu al moe
Leuk topic! Vanmorgen toen de kleine wakker werd nog even bij mij in bed genomen tot 08.15 uur. Daarna eten, aankleden en zijn we met mijn zus, vriedin en de kinderen naar het bos gegaan. Vervolgens heerlijk gelunched in het pannenkoekenrestaurant en daarna hebben de kids nog lekker in de speeltuin gespeelt. Rond 16.00 uur waren we weer thuis. Heerlijk dagje gehad.
wij hebben vandaag helemaal niks gedaan..... ook niet gekookt.... hebben chinees besteld via thuisbezorgd.nl haha... en nu zit mijn jongste spelletjes te doen op de ipad, en mmijn oudste dochter ligt te relaxen en een barbiefilm te kijken.... en ik... op zp..... huis is al opgeruimd.... willen mn meisjes me altijd mee helpen... dus de een veegt de tafel schoon, ander ruimt af... ik was af en stofzuigen en dan zijn we weer klaar....
Vandaag: uitgeslapen, gesport, gestreken en zo ga ik te werk ( werk in de wijkzorg) morgen: komt een vriendinnetje van mijn dochtertje ( van school) hier spelen, tussen door even naar het ZK huis voor mijn kaak de hechtingen er uit halen (man is thuis), savonds weer werken zaterdag: Dochtertje eerst zwemmen en zoontje tuimelen daarna naar spoorwegmuseum Zondag: smorgens en savonds werken en tussen door koffers inpakken voor de vakantie. Maandag tot vrijdag zit ik met mijn dikke reed in het zwembad van CP.
Vanmorgen heb ik eerst gewerkt. Daarna ben ik even bij het grafje van mijn dochter geweest en heb ik een kopje koffie gedronken bij mijn schoonouders. Daarna naar huis. Daar heb ik een broodje gegeten. Ge-zp't en de badkamer schoongemaakt. Ik was in schoonmaakstemming en heb ook de trapkast (soort inloopkast met planken onder de trap) leeggehaald, schoongemaakt en naar Action gereden voor plastic opbergdozen. Eenmaal weer thuis heb ik die opbergdozen gevuld met de dingen uit de kast en weer ingeruimd. Vanmiddag ook een was gedraaid en opgehangen. Toen kwam mijn man thuis en ben ik eten gaan koken. Toen met het hondje uit en de keuken opgeruimd. Vanaf toen lekker tv kijken en achter de laptop. Dat was zo ongeveer mijn dag.
beetje was weggewerkt vandaag en zitten sturen. Vanmiddag 2uurtjes liggen slapen. Straks dvd-tje kijken in de hut met zn 3e en na 12e wss pas naar bed Morgen weer huishouden en varen. En misschien nog even boenen buiten
Leuk dat het zo druk bezocht word. Kan veel inspiratie opdoen hier. Vandaag wezen zwemmen. Was erg druk. Normaal gaan we op vrijdag altijd zwemmen. En waren dit dus niet gewend. Dochterlief voelde zich ook niet zo op haar gemak. Ze loopt erg voor op deze groep (2-3 jarige). Normaal zwemt ze op vrijdag met de 3-4 jarige mee. Volgende keer gewoon weer op vrijdag dus Morgen ga ik naar mijn moeder en dan samen naar mijn tante (haar zus), want ze is bijna jarig. Ook nog even de laatste spullen uit mijn moeders oude huisje halen, en dan is het eindelijk klaar!!! Fijn weekend alvast. XXX