Wat gaan jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1ste Wondertje, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Vandaag vriendin met kindjes op de koffie, vanmiddag beetje opruimen en koken, en dan vanavond lekker tv kijken met vriendlief.

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ga vandaag lekker een dagje werken :D. Het wordt vast druk, want ik zit alleen op het secretariaat vandaag, maar ik heb er weer zin in!

3. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Pfff, heb maar 3 uurtjes slaap gehad vannacht! Zometeen 4 uur lang college:(. Nu voel ik me nog wel oke, maar ik weet zeker dat tijdens mijn slaapverwekkende colleges de vermoeidheid erin gaat hakken..! Geen zin in vandaag dus!

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

De hele dag werken! Nu eerst even goed wakker worden met een kop thee en ZP. Daarna hard aan de slag. Als ik thuis ben, spaghetti eten, Aiden nog even knuffelen en naar bed brengen en dan relaxen op de bank samen met mijn vriend: Voicekids kijken, Wordfeuden en wat spelletjes doen op de tablet.

5. joanita

joanita Fanatiek lid

7 okt 2008
    2.027
    0
    0
    verzorgende IG
    raamsdonksveer
    ik ga vandaag mijn verjaardag vieren,

appeltaartje bakken,
    boodschapjes doen

en verder nie heel veel

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

bij trekken met slapen, heb de afgelopen 4 nachten bij elkaar 16 a 17 uur geslapen in stukjes.. mijn man is thuis om dezelfde reden vandaag, die zat te slapen boven zijn brood en heeft 1,5 uur reistijd voordat hij op zijn werk is, dat ging gewoon echt niet meer.

de boosdoener ligt nu eindelijk wel te slapen, het is een klein meisje in een sprong en kiezen krijgend..

verder boodschappen en denk een bakkie bij mijn moeder, die is vrij vandaag.

7. 1986Lynn

1986Lynn Fanatiek lid

3 sep 2009
    2.637
    380
    83
    ..
    Ik heb gisteren de sleutel gekregen van mijn nieuwbouwhuis..
    Vandaag klussen en vanavond verjaardag..

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Straks wat fruit en een boterham eten met dochter en daarna naar de winkels om nog wat boodschappen te doen, lopend want dat is goed voor mij ;)
    Later op de middag eten koken en vanavond bankhangen met man.

9. PiaH

PiaH Niet meer actief

Boodschappen doen, zou eigenlijk met vriendlief lekker gaan lunchen, maar hij is ziek dus tja, dat word hem niet vandaag :p

Vanavond lekker bankhangen.

10. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ga vandaag van alles doen, zometeen eerst stofzuigen en dweilen, daarna douchen, hond uitlaten, optutten, boodschappen doen. Om 14.15 naar mijn werk en werken tot 23.15. daarna de hond weer uitlaten en dan nog even chillen en lekker gaan slapen.

11. Jel

Jel Niet meer actief

Ik heb gewerkt vanmorgen. Zometeen komt mijn lieve lieve man thuis en is dan ook vrij (wel storingdienst). Zometeen een broodje eten en dan straks om 1 uur hondencursus met ons hondenmeisje. Een privéles aan huis. Daarna gaan we in de middag boodschappen doen, als mijn man geen storing heeft. En lekker eten koken en beetje aanrommelen verder.

12. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik ben in een schoonmaak bui!

Heb lekker mn balkon deur open en ben aan de poets!

13. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

wij zijn vandaag lekker een dagje thuis. ga zo nog wat schoonmaken en dan een stukje fietsen met me zoontje en de eendjes voeren:D:D

14. Juud74

Juud74 Fanatiek lid

15 jul 2010
    1.264
    0
    0
    Utrecht
    Nu aan het werk, vanavond klaverjassen. Morgen weet ik het nog niet (misschien bios met dochter). Zondag naar Ouwehands, kijken naar de baby-ijsbeertjes.

15. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Zo voor het eerst met zoonlief fietsen! Lekker van het mooie weer genieten!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Manlief heeft avonddienst, dus die is net vertrokken naar zijn werk en is pas om 23.00 thuis (helaas)
    Mira en ik zijn thuis vandaag, even niets doen. :D

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

wasssen wassen wassen, drogen, vouwen, ruimen....
    misschien nog een zuig en een afwas, koken en neerstorten nadat het grut slaapt:cool:

18. tulip

tulip Niet meer actief

vanochtend zijn we naar de peutergym geweest en daarna een bakkie thee bij oma gedronken. Toen nog even langs de action voor gymschoenen. Ze ligt nu te slapen en ik ga zo alvast lasagna maken. Rond 5 uur even naar de stad, papa komt daar ook heen en neemt meisje mee terug naar huis, ik blijf in de stad, ik ga met 2 vriendinnen uit eten en thuis schuiven ze de lasagna in de oven.

19. Linana

Linana Niet meer actief

Net ff de beeb in bad gedaan en leuk aangekleed. Mijn moeder en zusje komen zo ff langs :D
    De boel ook ff schoongemaakt hier in huis. Straks maar ff iets bedenken om te eten, want mijn hubby komt rond 5 uur weer binnen van zijn werk en heeft dan waarschijnlijk honger haha
    Dus zo maar ff de vriezer plunderen denk ik :D

Vanavond misschien nog ff met mijn vriend en de kleine naar de stad (koopavond)

20. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

gefeliciteerd!

Ik ga vandaag cake bakken, huishouden doen.. heb er een wasje inzitten, en de was die er nog hing al opgeruimd.. stofzuiger staat al klaar, en vanmiddag denk ik even bezig met de uitnodigingen voor onze bruiloft.. anders blijft het liggen en liggen en moet ik op het laatst weer haasten (ben ik goed in :D)

Als iemand zich verveelt, ik kan wel wat hulp gebruiken ;)

Deel Deze Pagina