Wat gaan jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door 1ste Wondertje, 29 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ga lekker vanavond op me luie reet achter Second life zitten er is een nieuwe 'hunt' en ik kan niet wachten! :p

2. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Net naar dorp geweest,knalroze gympies gekocht voor dochter bij de H&M,ze ligt nu op bed,zoontje speelt bij vriendje dus ik zit lui met kop thee achter de laptop. moet zo de wc schoonmaken en een was er uit halen. vnvnd chillen en tv kijken.

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend samen met J. zitten kleien, kleuren, plakken en puzzelen.
    Nu slaapt ie, dus net ff snel gezogen en gedweild en nu lekker niks; koffie drinken, koekje erbij en laptoppen.
    Manlief haalt uit zijn werk de wekelijkse boodschappen, straks chicken 2 night maken, eten, omkleden, even naar een sweet-16-feestje, optijd weer naar huis zodat J. mooi in zijn eigen bedje kan.

4. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    mijn dochters hebben een vriendinnetje te spelen... ze zijn al de hele middag lekker buiten aan het spelen hierachter in de tuin..... op de trampo, fietsen, voetballen en nu even chips eten in het zonnetje...... gezellig hoor.... ik heb ondertussen lekker het terras aangeveegd, zandbak geleegd en uitgeveegd, morgen nieuw zand erin..... heerlijk dit weer!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    bijna beginnen aan mn avonddienst! :)
    maar morgen eindelijk vrij weekend!!!

6. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    vanochtend: eerst ruim 3u zitten sturen zodat wim kon slapen (die is vannacht doorgegaan), daarna drinken, beneden opruimen/schoonmaken/wasmachien aangooien
    vanmiddag: eten, afwassen buiten boenen. Nu ff laptoppen, en kindjes in de gaten houden
    vanavond: bankhangen denk ik

7. Momof3

Momof3 Fanatiek lid

5 dec 2011
    3.421
    1
    0
    Full time huismama
    Thuis
    Voor mijn zieke man zorgen,opruimen,huishouden,ben nu een zwitsal schilderijtje aan het maken voor op de babykamer :D

8. Jel

Jel Niet meer actief

Beetje aanrommelen vandaag...

9. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.765
    904
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    ik ga zo 25 km fietsen met een vriend.

10. 1ste Wondertje

1ste Wondertje Niet meer actief

Wou eigenlijk strijken en poesten, maar mijn griep gooit roet in het eten. Straks krijg ik visite, dus maar even snel het huis aan kant maken.

Vanavond niet koken, want mijn zusje(schoon) brengt me eten :D Heerlijk!!!

Morgen hoop ik beetje opgeknapt te zijn en dan ff met dochterlief naar buiten.

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn kleine prinses is erg verkouden, dus die ben ik aan het vertroetelen de hele dag.. Als manlief straks thuis is mag hij het even overnemen, dan kan ik snel het huis door.
    Heb al het 1 en ander kunnen doen nu ze slaapt..

12. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    We gaan straks even naar het tuincentrum om dit keer een katproof stukje voor op tafel te kopen.

13. Within

Within Niet meer actief

Ik zit weer lekker op de bank ik een kussen te herstellen van mijn operatie. Heb 3 hechtingen in mijn rechterbil zitten dus echt zitten kan je het niet noemen, eerder een beetje onderuit hangend. Speel nu de hele dag spelletjes en zit ZP een beetje door te bladeren.

14. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Van alles aan het voorbereiden, straks koffer inpakken en vanavond vroeg slapen, morgen gaan we 4 daagjes naar Disneyland!

15. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wij gaan zo naar Rotterdam, ik op familie bezoek en mijn man gaat naar Feyenoord.

16. Dana

Dana Niet meer actief

Leuk Zomerbloem!! :)

Vandaag even niks, gister echt teveel gedaan en dat voel ik meteen. Ik heb echt moeite met dingen verspreiden over de dag, als ik eenmaal bezig ben ga ik door.

17. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nu zo eten.
    Vanochtend/vanmiddag wezen zwemmen met mijn man en zoontje. :)

18. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb vandaag gewerkt, moet morgen ook werken. Woensdag ben ik vrij en gaan we de babykamer schilderen :) zo'n zin in!

19. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik ga om 22.30 naar mijn werk, en werk dan tot 07.15. daarna ga ik de hond uitlaten en dan douchen en lekker slapen. Morgennacht wederom werken.

20. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    mama-dag:
    vanochtend kleine meid in bad/haren wassen aankleden, papa wakker gemaakt (vandaag ook thuis was vanacht laat thuis ivm concert) ff op bed stoeien, fruithapje, slaapie doen, mama douchen, papa internetten en wasje draaien, eerst ff naar Prenatal geweest voor een witte legging maar die hadden ze niet in haar maat dus niet gekocht wel 1 longsleeve en 1 shirtje met kortje mouwen met bollero. patatje eten bij de Febo, kleine meid een boterham eten/drinken. vervolgens naar Babypark cado voor haar eerste verjaardag uitzoeken.....hobbelpaardjes getest, loopwagen getest, jumperoo getest.....ze vondt het allemaal erg leuk, net een speeltuin hahaha. leuke hobbelpaard gezien maar 110,- ff verder kijken op naar Babydump.....daar hebben we een hobbel-lieveheersbeestje gekocht, zo schattig ! ook gelijk een campingbedje daar gekocht. daarna naar huis.
    kleine meid slapen, mama naar kruidvat: toetendoeken en voeding kopen. ff bij zeeman naar binnen en ja hoor een witte legging! en die zit super, zo mooi strak om haar beentjes en dat voor 1,99 helemaal leuk! haar verjaardags outfit is nu helemaal af en haar cado hebben we nu ook.

Morgen:
    papa naar zijn werk, ik geef kleine meid papfles, wassen/aankleden, naar het KDV brengen en naar me werk, papa haalt de kleine meid weer op, geeft haar eten en brengt haar naar bed. s´avonds geef ik haar nog een flesje voor we de nacht ingaan.

Deel Deze Pagina