Wat gaan jullie doen op deze mooie lentedag? Ik heb wel zin om even er op uit maar geen zin om weer naar de kinderboerderij.. Daar komen we al zo vaak.. Hebben jullie inspiratie. We wonen in Friesland.
Ik ga met mijn zoon naar de speeltuin en daarna denk ik even een ijsje eten. Niemand kan vandaag wat doen, dus ik ga alleen met hem.
Dagje Utrecht met de personeelsvereniging.... +- 100 vrouwen en 3 mannen (Kinderopvangorganisatie) ...... kippenhok!
Wij zijn aan het wachten tot de fiets van onze dochter geleverd wordt. Binnen nu en 2 uurtjes. Verder willen wij gaan fietsen (dochter achterop), lekker even de buurt verkennen. Wonen hier nu anderhalf jaar en hebben nog veel te ontdekken. Verder lekker in de tuin werken, zitten en spelen (dochter). Heerlijk!!!
Mijn man is met de kinderen naar hun voetbalwedstrijd, dus ik ben nu pas net wakker. Straks even naar de badkamer winkel en erna de tuinmeubelen schoonmaken om vervolgens lekker van de zon te genieten terwijl de kinderen lekker buiten spelen.
Mijn man is weg vandaag voor zijn werk dus ik ga een beetje thuis hangen met onze drie jongens . Door het weer ben ik in een opruimbui dus dat ook .
Mijn zoon gaat vanmiddag mee doen aan een mudrun. Dus wij gaan hem aanmoedigen. Daarna ga ik met zusjes shoppen en sushi eten en gaat ML met de kinderen naar het bos en pizza eten.
De weg naar Zwolle is afgesloten hier, dus ik kan helaas geen tuinplantjes halen. Ik krijg een nieuwe voorraad binnen straks, dus ik vermoed dat ik aan het werk ga vanmiddag. Er ligt nog een stapel administratie te wachten Mijn man houdt zich bezig met de jongste. Boodschappen zijn al binnen, keuken en woonkamer gedaan en gezogen en gedweild. De oudste twee spelen buiten met het buurmeisje. Morgenvroeg ga ik golfen met mijn ouders, dus ik denk dat mijn man en kinderen ook wel bij mijn ouders zitten als we terug komen. Verder weinig in de planning. Vanaf volgende week weer druk met zwemwedstrijden van de oudste en schoolvoetbal, dus we hebben het redelijk relaxed dit weekend
Eindelijk de tuin zomerklaar maken. Vanmiddag misschien even naar de ijssalon en het strand wandelen.
Ik wacht op de hond, die is naar de trimsalon voor een flinke knipbeurt Daarna hopelijk naar de speeltuin met onze zoon