Ik heb de neiging om een nieuwe te kopen. Geen idee hoe ik dit eraf krijg. Iemand van jullie een geweldig idee ?? Het is een oven plaat
Dat soort dingen heb ik al geprobeerd. Het lijkt er bijna in te zitten. Een venijnig dun laagje is het Staalspons vind ik een goed idee ! Ga ik proberen
Ik zou het denk ik eerst nsmeren met een papje van baking soda en azijn en dan even een uurtje in de oven op 50 graden. Dan lossprayen weer met azijn. Als het dan niet los te boenen valt, zou ik met de krabber aan de slag gaan.
Prowin oven en grillreiniger! Is symbiotisch en niet zulke troep als HG of Dusty... Ik ben helemaal fan van Prowin. Heb 3 producten ervan en meer niet nodig. Dus geen volle kast met schoonmaakmiddelen meer. HG mochten we van de aannemer niet gebruiken in een nieuwbouwhuis, beschadigt het glazuur, maakt poreus enz...
Een glazen ovenplaat? Wat een sadisme Eerlijk gezegd zou ik het lot omarmen en het zo laten. Maar goed, zo ben ik.
Waarom heb ik daar nooit zelf aan gedacht? Ik sta altijd zo lang in de keuken om die glasplaat schoon te krijgen.
Goeie ideeën hier ! Tnx ! Ik ga eerst aan de slag met staalspons en glaskrabber. Die chemische verwarmde dingen durf ik nu niet aan met m'n zwangerschap ivm dampen