Heb net de hele ochtend gekookt. 5 liter pastasaus in de slowcooker Twee bakken vol falafel Staat nu een paprikasoepje te pruttelen... De vriezer was leeg pffff Straks lunchen, kindje op bed en dan naar tuincentrum bloemetjes kopen
Mijn verjaardag vieren, was vd week jarig. Dus wel lekker dit weer. Alleen vind ik het in de tuin zitten met visite in een rijtjes huis altijd zo lawaaierig.
Mijn verjaardag vieren, was vd week jarig. Dus wel lekker dit weer. Alleen vind ik het in de tuin zitten met visite in een rijtjes huis altijd zo lawaaierig.
De naturij in Drachten vind ik altijd leuk. Een kinderboerderij idd, maar ook veel meer. De kinderen kunnen zich lekker uitleven en mama kan af en toe even lekker in het zonnetje zitten Aquazoo zal wel druk zijn vandaag. Met oudere kindjes is het planetarium in Franeker ook erg leuk. Of gewoon een boswandeling in Appelscha!
Ik ga straks op visite bij mijn ouders. Er komen vrienden van mijn ouders langs en die hadden gevraagd of ik en mijn zoontje dan ook langskwamen.
Voor de beeldvorming: ik ben een enorme rommelkamer in de auto en ik was deze 1x per jaar hahaha! En de apk wordt door een bekende gedaan, dus wel zo aardig hihi
Vanmorgen huishouden gedaan en zo de stad in met mijn vriend. Uitgebreid lunchen en genieten van de zon. Vanavond uiteten met vrienden.
Thuiszitten met een buikgriep. Lees even mee om toch wat zomers gevoel te hebben. Veel plezier allemaal!
Eerst even naar de winkel, daarna de schuur opruimen, gereedschap dat kwijt was uit een kist vissen. Lege flessen wegbrengen, hok bij de kip goed indelen, kattenbakken en reismandjes uit de andere kippenren halen. Verder de gewone dingen, was naar buiten, bedden verschonen. Ik heb heel erg zin om tegels te gaan leggen en de schuur op te zetten maar dat is nu een slecht idee. Morgen naar Wonderwereld als ik mij goed voel en nog niet ben bevallen..
Ik moet werken.. of nouja zit vooral verlekkerd uit het raam te kijken hoe de mensen met hun t shirtje op het terras van de bakker ijsjes zitten te eten. Je krijgt toch spontaan zin in een bbq met dit weer! ( of sla ik dan een beetje door)
Vanmorgen met zoon de ramen gezeemd daarna bij mn ouders op de koffie. Straks met zoon naar de kapper en daarna speeltuin met terras erbij met een vriendin en haar zoon. Moet eigenlijk de auto weer eens wassen maar ben moe...
Kind was gisteren ziek dus vandaag wat rustig gedaan; koekenpan vervangen en vanmiddag even naar het bos en de kapper voor zoon. Morgen een georganiseerde wandeling in de duinen, waar ik zelf dan nog even een picknick tusendoor regel voor ons.
Man is op pad te jagen. Niet mijn hobby dus zoon en ik zijn de stad in gegaan. Zoon ligt nu te slapen, daarna met zn allen een stukje wandelen.
Ik ben vanochtend met mijn zoon naar de stad gelopen, daar hebben we boodschappen gedaan en een ijsje gegeten. En nu ben ik moe, moet een paar uur gaan liggen. Hopelijk heb ik einde van de dag weer wat energie om naar buiten te gaan. Als dat lukt wil ik graag naar de kinderboerderij met hem.
Ik had grootse plannen, toen besloot zoon ziek te worden. Die ligt nu met koorts op bed. Laat je er vooral niet door inspireren
Hier gaat ie morgenavond aan. Heerlijk! Mijn zoon wou er zelfs al een feestje van maken en de volledige familie uitnodigen, maar daar heb ik nu niet zo'n zin meer in.