Wat gaan jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Manolito, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Heb net de hele ochtend gekookt.
    5 liter pastasaus in de slowcooker
    Twee bakken vol falafel
    Staat nu een paprikasoepje te pruttelen...
    De vriezer was leeg pffff

Straks lunchen, kindje op bed en dan naar tuincentrum bloemetjes kopen

Blijdorp vindt dit leuk.
  2. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Dan hoeft je auto toch niet netjes :p die van mij was vies en een zooi maar toch er door :D

3. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Mijn verjaardag vieren, was vd week jarig. Dus wel lekker dit weer. Alleen vind ik het in de tuin zitten met visite in een rijtjes huis altijd zo lawaaierig.

Zonnestralen en Sue87 vinden dit leuk.
  4. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.669
    5.707
    113
    Mijn verjaardag vieren, was vd week jarig. Dus wel lekker dit weer. Alleen vind ik het in de tuin zitten met visite in een rijtjes huis altijd zo lawaaierig.

5. Eva2011

Eva2011 Niet meer actief

De naturij in Drachten vind ik altijd leuk. Een kinderboerderij idd, maar ook veel meer. De kinderen kunnen zich lekker uitleven en mama kan af en toe even lekker in het zonnetje zitten ;)

Aquazoo zal wel druk zijn vandaag. Met oudere kindjes is het planetarium in Franeker ook erg leuk.
    Of gewoon een boswandeling in Appelscha!

6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik ga straks op visite bij mijn ouders. Er komen vrienden van mijn ouders langs en die hadden gevraagd of ik en mijn zoontje dan ook langskwamen.

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Voor de beeldvorming: ik ben een enorme rommelkamer in de auto en ik was deze 1x per jaar hahaha!

En de apk wordt door een bekende gedaan, dus wel zo aardig hihi

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Vanmorgen huishouden gedaan en zo de stad in met mijn vriend. Uitgebreid lunchen en genieten van de zon. Vanavond uiteten met vrienden.

9. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Mijn vriend is plinten aan t leggen en ik ga zo in de tuin zitten. Van t lekkere weer genieten.

10. jupke

jupke Niet meer actief

Thuiszitten met een buikgriep.

Lees even mee om toch wat zomers gevoel te hebben.

Veel plezier allemaal! :)

11. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Eerst even naar de winkel, daarna de schuur opruimen, gereedschap dat kwijt was uit een kist vissen. Lege flessen wegbrengen, hok bij de kip goed indelen, kattenbakken en reismandjes uit de andere kippenren halen.
    Verder de gewone dingen, was naar buiten, bedden verschonen.

Ik heb heel erg zin om tegels te gaan leggen en de schuur op te zetten maar dat is nu een slecht idee.

Morgen naar Wonderwereld als ik mij goed voel en nog niet ben bevallen..

12. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik moet werken.. of nouja zit vooral verlekkerd uit het raam te kijken hoe de mensen met hun t shirtje op het terras van de bakker ijsjes zitten te eten. :$

Je krijgt toch spontaan zin in een bbq met dit weer! ( of sla ik dan een beetje door:p)

13. PetiteBelge

PetiteBelge Actief lid

27 okt 2017
    354
    152
    43
    Vrouw
    Ook werken helaas :( hele dag binnen... Morgen hopelijk ook nog een mooie dag!

14. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Vanmorgen met zoon de ramen gezeemd daarna bij mn ouders op de koffie.
    Straks met zoon naar de kapper en daarna speeltuin met terras erbij met een vriendin en haar zoon.
    Moet eigenlijk de auto weer eens wassen maar ben moe...

15. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Morgen word het net zo mooi! dus hebben wij er ook nog wat aan. :p

PetiteBelge vindt dit leuk.
  16. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Kind was gisteren ziek dus vandaag wat rustig gedaan; koekenpan vervangen en vanmiddag even naar het bos en de kapper voor zoon.
    Morgen een georganiseerde wandeling in de duinen, waar ik zelf dan nog even een picknick tusendoor regel voor ons.

17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Man is op pad te jagen. Niet mijn hobby dus zoon en ik zijn de stad in gegaan.

Zoon ligt nu te slapen, daarna met zn allen een stukje wandelen.

18. Manque

Manque Niet meer actief

Ik ben vanochtend met mijn zoon naar de stad gelopen, daar hebben we boodschappen gedaan en een ijsje gegeten. En nu ben ik moe, moet een paar uur gaan liggen. Hopelijk heb ik einde van de dag weer wat energie om naar buiten te gaan. Als dat lukt wil ik graag naar de kinderboerderij met hem.

19. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.224
    1.240
    113
    Ik had grootse plannen, toen besloot zoon ziek te worden. Die ligt nu met koorts op bed. Laat je er vooral niet door inspireren ;)

Marchella vindt dit leuk.
  20. NORAH1979

NORAH1979 Fanatiek lid

18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Hier gaat ie morgenavond aan. Heerlijk!

Mijn zoon wou er zelfs al een feestje van maken en de volledige familie uitnodigen, maar daar heb ik nu niet zo'n zin meer in.

Deel Deze Pagina