Wat gaan jullie doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Manolito, 7 apr 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophie221

Sophie221 Bekend lid

11 mei 2015
    608
    374
    63
    Vrouw
    Heerlijk naar het strand geweest zonder kinderen! Ik wil niet te enthousiast klinken maar het was heeeeeeerlijk. Op een terrasje gezeten, gewandeld over het strand en daarna lekker een hapje gegeten.

2. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.809
    866
    113
    Noord Holland
    Uitzieken. Heb helaas net als mijn moeder, man ,zoon en dochter de griep te pakken.
    Dochter is begonnen en aardig opgeknapt. Mijn kindjes waren dus met mijn zus mee zwemmen zodat ik op de bank uit kon zieken. Helaas had zoonlief ook weer koorts toen hij thuis kwam. Man moest werken ondanks de griep dus de pijnstillers hebben hem vandaag op de been gehouden.
    Zelf ben ik aardig aan t opknappen maar de pijn in mijn hele lijf incl huidpijn is helaas nog altijd aanwezig

3. Marchella

Marchella Niet meer actief

Werken.
    Morgen...ook werken.

4. Manolito

Manolito Fanatiek lid

12 sep 2016
    2.659
    2.110
    113
    Die kinderboerderij hebben we een abonnement op, komen we paar keer per maand

Eva2011 vindt dit leuk.
  5. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Vanmorgen gewerkt.
    En vanmiddag Kinderfeestje van onze dochter.
    Ze is begin januari jarig, maar Kinderfeestje was er nog niet van gekomen.
    En wat een geluk hadden we nu met het mooie weer.
    Buiten op het terras hebben ze klompen geschilderd en frietjes gegeten en lekker in de speeltuin gespeeld.
    Morgenochtend ook weer werken en smiddags in de tuin werken, voorbereidingen treffen voor de aanbouw eind april.

6. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wij wonen om de hoek van een plas, vanmiddag met de jongens naar de plas geweest waar ze gespeeld hebben.. zandkastelen bouwen en de oudste met zijn afstandbestuurbare boot door het water gevaren heeft.

Marchella vindt dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik zit er aan te denken om morgen naar de avonturen boerderij te gaan.
    Even peilen wat me vriend er straks van zegt

8. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Werken, helaas. Misschien morgenochtend nog even van het mooie weer genieten.

9. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Zo leuk!
    Helemaal vergeten dat dat er was vandaag

10. Beaujuulais

Beaujuulais Fanatiek lid

15 sep 2008
    2.803
    70
    48
    Vrouw
    Vandaag van alles gedaan in en rond het huis.
    Onder andere aan lounge set gekocht om de tuin compleet te maken.
    Vanavond de nieuwe bbq uitgeprobeerd.
    En ik zit nu nog steeds in de tuin, onder een dekentje te genieten van een muziekje met een wijntje

DastyQueen vindt dit leuk.
  11. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

De tuin lente klaar maken, opruimen, schoonmaken en onkruid wieden en dan ga ik morgen de hele dag in de tuin van het zonnetje genieten.

12. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.889
    5.146
    113
    Wij hadden een bruiloft. Heel mooie dag gehad en super met dit weer :) Vandaag gaan we even kijken bij de marathon voor een aantal bekenden en in de middag gaan we naar vrienden om te borrelen.

13. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Vandaag blijf ik thuis.
    Er is marathon door de hele stad, dus kan geen kant op.
    Ik ga denk wat dingetjes aanpakken in huis (strijken, schoonmaak)

14. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Werken gister en vandaag. Baal wel een beetje. Maar hopelijk komen er nog genoeg mooie dagen!

15. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    Wij zijn gister naar een boerderij geweest waar de koeien weer voor het eerst de wei in gingen. Was zo leuk om te zien, al die springende koeien. Er was trouwens vanalles te zien en te proeven. Je kon de stallen bezichtigen, zien hoe koeien gemolken werden, verse melk en kaas proeven. En er was een springkussen.

16. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Gisteren ben ik in de ochtend met de jongens naar de speeltuin geweest en hebben we nieuwe lente jassen gekocht. In de middag en avond heb ik gewerkt.
    Zometeen heeft mijn oudste een hardloopwedstrijd en daarna gaan we lekker naar de camping.

17. Miron

Miron Fanatiek lid

6 feb 2009
    2.349
    106
    63
    Vandaag helpen bij de kinderkledingbeurs. Kinderen zijn bij mijn ouders aangezien mijn man een weekendje weg is geocachen. Dus als ik straks thuis ben kan ik lekker rustig verder met alle nieuwe aankopen te wassen en strijken.

18. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Gisterochtend gewinkeld, gistermiddag naar de kermis geweest.

Vandaag wat dingetjes in de tuin. Het gras moet nodig eens gemaaid worden :D
    Vanmiddag gaan we met schoonouders naar een Pannenkoekhuis met een mega speeltuin ernaast. Dus eerst naar de speeltuin en afsluiten met een lekkere pannenkoek! :thumup:

19. Peace

Peace Fanatiek lid

24 okt 2009
    2.553
    245
    63
    Gisteren hebben we zoontjes verjaardag gevierd. Wat een heerlijke (drukke) dag.
    Vandaag lekker bijkomen, met alle cadeaus spelen en lekker naar buiten.

20. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    We gaan naar de dierentuin

Deel Deze Pagina