kerstavond kerk, 1e kerstdag winterefteling en s'avonds uit eten, 2e kerstdag weten we nog niet, s'avonds komt de hele familie bij mijn ouders eten.
Kerstavond is lekker voor onszelf... Lekker flauwe kerstfilm kijken ofzo... 1e kerstdag om 11.00 brunch bij mijn zusje en 's avonds eten bij mijn schoonmoeder. Mijn zusje wilde eigenlijk dat we de hele dag kwamen, tot 's avonds laat maar daar had ik niet zo'n zin in.. En het is voor mijn schoonmoeder de eerste kerst zonder mijn schoonvader (hij is in oktober overleden) en voor mijn man dus de eerste kerst zonder vader... Niet makkelijk, dus en mijn man wil dan graag bij zijn moeder zijn... 2e kerstdag komt mijn schoonmoeder bij ons eten, ik wil niet dat ze de hele dag alleen zit. Al heb ik wel tegen haar gezegd dat als ze niet wil dat ze op het laatste moment nog af kan zeggen... Ik kan me ergens ook wel voorstellen dat je de dagen noet vol wil proppen... Ergens tussendoor wil ik ook nog naar mijn opa en oma maar dat zal waarschijnlijk wel op zaterdag of zondag worden. Anders weet ik het ook niet... Nieuwjaarsdag weet ik eigenlijk nog niet... We zien wel waar we zin in hebben...
Kerstavond ~ Lekker met mijn ventje Fonduen en romantische films kijken... 1e Kerstdag ~ Bij mijn moeder en zusjes gourmetten samen met vriendlief en cadeautjes uitpakken... 2e Kerstdag ~ Naar mijn schoonouders, kalkoen uit de oven eten Fijne dagen all!
kerstavond gaan we altijd naar mn schoonmoeder, het is dan de gewoonte om naar de kerstnachtdienst te gaan.. denk dat ik die dit jaar maar oversla en lekker mn bed induik 1e kerstdag ook naar mn schoonmoeder 2e kerstdag naar mijn ouders toe en oud en nieuw vieren we ook bij mijn ouders en dan gourmetten.... en die oliebollen... ik verheug met het hele jaar al op de zelfgebakken oliebollen van mn ouders
1e kerstdag: lekker ontbijten met mannetje en kids.. en dan onderuit op bank dvd's kieke 2e kerstdag: gaan kids weg en hebben we lekker de tijd voor ons saampjes oud en nieuw: weer gezellig met z'n 4tjes gourmetten.
Kerstavond: eten en spelletjes doen bij vader en stiefmoeder. 1e Kerstdag: hele dag bij mijn schoonfamilie, incl. eten. 2e Kerstdag: lekker uitslapen, in bed filmpjes kijken, en 's avonds met z'n tweetjes uit eten. Voorlopig voor de laatste keer, dus dat maakt het extra speciaal Oud&Nieuw: tot 22.00 samen thuis en tv kijken, en daarna nog een paar uurtjes naar familie om gelukkig nieuwjaar te wensen. Om 01.00 weer lekker terug naar huis.
het ligt bij ons allemaal nog niet zo vast, maar waarschijnlijk: kerstavond: lekker thuis eten met zijn drietjes, met ons mannetje in bad en zodra hij op bed ligt, lekker knus cheesy kerst-filmpjes kijken. eerste kerstdag: naar mn ouders, lekker eten en cadeautjes uitpakken! tweede kerstdag: weet nog niet. waarschijnlijk lekker thuis of misschien gaan we wel een nieuwe auto kopen (huidige is stuk gegaan) rustige kerstdagen dus. Schoonouders zijn op vakantie en ik vind dat eerlijk gezegd helemaal niet erg.... erg he? Vorig jaar was de kerst helemaal niet leuk: onze zoon lag in de couveuse in het ziekenhuis en ik was al thuis... we voelden ons dus heel rot en leeg. Nieuwjaar vierden we in het ziekenhuis.. Dus na een traantje weggepinkd te hebben, gaan we er in ieder geval een 1000x leukere periode van maken vergeleken met vorig jaar!
Kerstavond gaan wij naar de nachtmis waar mijn oma in het koor zit, 1e Kerstdag gaan we lekker lang langs bij mijn schoonouders, onze oom, schoonzus en de kids zijn er en daarna gaan we eten bij mijn ouders en dan is mijn zus met haar vriend en mijn broer er ook. Dan 2e Kerstdag moet manlief werken tot half 3 daarna weer een paar uurtjes naar mijn schoonouders en daarna weer naar mijn ouders waar de hele familie van mijn moeder is en dan een lekker buffet. Met oud en nieuw zijn we zoals altijd met oudjaar bij mijn schoonouders samen met mijn schoonzus en de kids en dan nieuwjaar tot een uur of 20.00 uur bij mijn ouders want mijn man moet dan de nachtdienst in, ik mag niet klagen, lekker gezellig allemaal, vind het heerlijk al die familiedingen Ook van mij iedereen een gzellige Kerst en een gezond en spetterend 2009!
Wij gaan zowiezo wel een dagje Gourmette met kerst! ..weet alleen nog niet of dat we dat met de 1e kerstdag doen of de 2e kerstdag.