Wat gaan jullie met jullie vakantiegeld doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Shereen23, 18 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Het is bijna eind mei dus t vakantiegeld komt in de meeste gevallen deze maand binnen.
    Hebben jullie al plannen over waaraan jullie het gaan besteden of gaat t gewoon naar de spaarrekening of iets anders natuurlijk?

Bij ons gaat t naar de spaarrekening, hebben nog geen bestemming ervoor.

2. augustus

augustus Niet meer actief

Op vakantie volgende maand, naar zuid FRANCE :p

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Op vakantie, natuurlijk! Heerlijk, nog maar 'n maandje wachten en dan is 't al zover!

4. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Heb die van mij 2 mei al gehad. En de vakantie van betaald. Die van manlief gaat naar de spaarrekening.

5. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Naar de spaarrekening en we gebruiken het voor de vakantie in Juli, 2 weekjes Frankrijk :D

6. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Heerlijk dames, lekker op vakantie!!

7. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Deel spaar, deel nieuwe peuterkamer, deel nieuwe slaapkamer voor ons, deel woonkamer.

Wil graag alles weer even oppimpen, nieuwe kussens, fris behang , leuke accessoires etc.

8. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    We moeten nog een deel van de vakantie betalen en de rest gaat op de spaarrekening van het huis...

Deze week wordt het dak gedaan (nieuwe bedekking) daarna gaan we drie nieuwe dakramen plaatsen, de babykamer maken en als er dan nog wat over is, een nieuwe vloer in de woonkamer!

9. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Mijn vakantiegeld gebruiken we voor nieuwe kleding/schoenen en dat van mijn man gebruiken we voor de vakantie begin juni.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Vakantie is al betaald dus van ons beide gaat naar de spaarrekening

11. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Spaarrekening, zoals altijd

12. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij gebruiken het voor de vakantie de reis en verblijf daar, en wat over blijft gaat naar de spaarrekening

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

Nieuwe laptop en harde schijf de rest gaat naar de spaarrekening

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Op vakantie naar Curacao!! en de rest zetten we op de spaarrekening.

15. Sensea

Sensea Niet meer actief

samen met het spaargeld, belastinggeld en heel veel expres gemaakte overuren,het huis opknappen in de zomervakantie. ander plafond, muur uit de kamer richting keuken, nieuwe keuken en de voorpui van de keuken die nu van hout is metselen met eenr aam ipv een deur die er nu zit.steenstrips weghalen en de muren laten aansmeren voor een leuk behangetje later. als het nog kan een nieuwe vloer. er ligt nu een vreselijk irritante, lelijke en steekoude marmeren vloer in met een vloerverwarming die vanalles doet behalve goed warm worden.

16. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier gaat het op de grote hoop net als alles eigenlijk.

we hebben niet echt bijzondere dingen die we van het vakantie geld doen.
    voor de kamer van fynn en vakantie hebben we al geld vrij gemaakt van de spaar dus daar hebben we het niet voor nodig.

daarbij is vriend nu in loon omhoog gegaan en verdiend nu een 700 euro meer dus alles kom samen met het loon binnen dus dat zal een leuk bedrag op de rekening geven haha

17. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Van een deel betalen we de vakantie (weekje Frankrijk), van een ander deel knappen we onze slaapkamer op, de laptop van mijn vriend moet gemaakt worden en de rest gaat naar de spaarrekening.

18. Gemma79

Gemma79 Fanatiek lid

19 feb 2011
    1.105
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe plantjes kopen voor onze grote tuin! 800 m2.. dus daar mag wel wat in!

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

mijn vakantiegeld ging op aan het betalen van de kinderopvang van zoonlief. ( ik heb een wajong uitkering dus vakantie geld is niet zo heel veel :p)

het vakantiegeld van manlief gaat in de spaarpot voor mijn buikwandcorrectie, in juli krijgen we rond de 2400 euro terug van de belasting, en in juli hoop ik ook de buikwandcorrectie te kunnen doen.

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb nog steeds mijn rijbewijs niet gehaald, kwam elke keer weer wat tussen dus dat gaan we dit jaar van het vakantiegeld doen..

Deel Deze Pagina