nieuwe tuinset met parasol nieuwe led/3d tv (wilde vriendlief persee) nieuwe tv kast wat er over was naar rekening van de kids volgend jaar wordt het gebruikt voor vakantie. dan zijn we 10 jaar samen en zullen voor het eerst een vliegvakantie hebben met de kids
wij hebben horren besteld voor het hele huis. en de rest gaat eerst naar de spaarrekening. Misschien gaan we eind vande zoervakantie nog op vakantie, kunnen we het altijd terugboeken.
Een beetje op de spaar en de rest gewoon lekker brassen We zijn begin april al op vliegvakantie geweest en de vliegvakanties van july en september zijn ook al betaald.
Dat gaat op de spaarrekening en we gaan maar even niet op vakantie (wel weekendjes weg). We hebben een hoop kosten gemaakt de afgelopen maanden en kunnen maar beter weer even gaan sparen. Volgende week gaan we wel lekker een weekendje weg in een hotel, maar dat kun je niet echt vakantie noemen.
het staat in zijn cao hoe ze het berekenen. hier word het netto loon van april (dus inclusief en over uren ort etc) x 12 gedaan en daar 8% van. het word 42% belast als ik me niet vergis
Van mijn vakantiegeld dat komende week komt wordt mijn nieuwe fiets verrekend met het fietsenplan en van het restant betalen we de vakantie (in juli lekker een week naar Praag en een lang weekend naar Sauerland) en de bijbetaling aan mijn Iphone. Het vakantiegeld van mijn man komt pas in juni en daar hebben we nog geen bestemming voor. Mijn man werkt momenteel veel over dus krijgt elke maand al een leuk centje extra en dat hebben we al uitgegeven aan dingen die we niet direct nodig hadden maar wel erg leuk zijn: nieuwe tv, Iphone voor man, nieuw donzen dekbed met nieuwe hoezen en een houtkachel voor de garage (kan mijn man van de winter lekker warm meubels (hopelijk voor een babykamer) maken).
Naar de spaarrekening, die vandaag helemaal geplundert is om een andere auto te kopen... Over 2 maandjes gaan we van het vakantiegeld de kamer voor onze dochter inrichten....
belastingdienst, auto, openstaande rekeningen en wat overblijft gaat op spaarrekening en in sep gaan we weekje weg, dus da hebben we nog wat zakgeld..
Dat van mijn verloofde na de trouwspaar rekening.. van mijn na de normale spaar en mischien nog wat na de trouwspaar ligt eraan hoeveel ik krijg.