Dat wordt besteed aan de babykamer, schilderen van de kamer van onze peuter en andere klussen in huis. Het belastinggeld gaat naar de spaarrekening.
mijn oudste gaat naar hogereschool dussss....ik wacht af, en ze mag mee op vakantie met vriendinnetje daar wil ik ook iets aan bijdragen...en ik moet een vriendin nog wat terug geven...dus...
- belastingdienst (nog iets van 2009) - automonteur - restantje lening die dan afbetaald zal zijn Dit jaar voor ons geen vakantie
zoals velen niet aan vakantie.. Auto moest gemaakt worden, en we laten het huis schilderen (kozijnen, houtwerk) Mart is nu toch nog zo klein, zou ook niet ver weg willen. Volgend jaar gaan we weer. We zijn vorig jaar 3x geweest dus we kunnen er weer ff tegen
rest van vakantie betalen, en overige zaken hahaha rest gaat op spaar zodat we ook wat te verteren hebben op vakantie daar wil ik neit op de centen letten dus zijn dan behoorlijk bedragje nodig
wij gaan de woonkamer/gang verbouwen ik krijg dit jaar geen vakantiegeld ivm verandering werk/o uren contract. als er nog wat overblijft (zal wel niet) de hele boel moet gestucadoord worden, nieuw plafond etcetc dan gaat dat naar de spaarrekening
Same here... Ik kan niet wachten tot we het wel weer gaan krijgen. Kunnen we eindelijk ook weer al die leuke dingen doen zoals vakantie en zo
De helft op de spaarrekening en de andere helft komt ook wel op aan vakantie, leuke dingen, baby, etc. Van ons belastinggeld kopen we een luxe boxspring.