Hier gaat het geld op in een stukje aanbouw van het huis. Dus helaas de spaarrekening niet blij maken.
@Dana: Ja, heb er ook zo'n zin in We gaan ook nog een week naar Disney World, onze kleine man kan nu al over niets anders praten Ben alleen benieuwd hoe hij die 10 uur in het vliegtuig doorkomt
ja 10 uur kan heel lang zijn wij willen ook erg graag die kant op maar dit jaar wordt het een camping in NL
Spaarrekening en we gaan een weekje naar Texel in september. We hebben dure maanden gehad, dus een buffer is wel weer fijn!
@dana: de camping in nl is ook heel leuk hoor! Ben laatst een paar daagjes op de camping bij mijn schoonzusje geweest. Was ook heel gezellig. En wie weet gaan jullie volgend jaar wel richting de USA!
Ons vakantiegeld gaat voor een deel op aan een stukje bruiloft wat we nog moeten betalen. De rest gaat op de spaarrekening.
Naar de tuin! We gaan de tuin goed aanpakken en alles schilderen binnen en buiten en een loungeset voor in de tuin en nog wat accesoires helaas niet op vakantie dit jaar
Deze zomer niet op vakantie, omdat we binnenkort een kleine verwachten. We gaan de achtertuin flink aanpakken, nieuwe schuur laten bouwen, en een deel sparen voor de skivakantie met de kerst in Oostenrijk. Het staat hier al op de rekening trouwens!
De planning was voor de aanbouw( wat mijn man zelf gaat maken ) Al had ik het nu liever op de spaarrekening, ook dure maanden gehad.
van mijn vakantiegeld gaan we nieuwe gordijnen bestellen voor de woonkamer. van dat van mn man kunnen we weer verder met het opknappen van de carport. wat over blijft gaat naar de spaarrekening. liefs doris
Mijn man heeft ong 4000 euro en ik 900. Is heel verschil, maar ligt eraan hoe hoog je salaris is en wat de regelingen zijn. Ieder verschillend dus
@ Esmaralda: het bedrag dat je spaart staat op je salarisstrook onder cumulatieven. Verder zou je man in de cao kunnen vinden hoeveel procent hij krijgt. Dan zou hij het zelf uit kunnen rekenen Wij geven ons vakantiegeld, heel traditioneel, uit aan de vakantie We gaan in juli 11 dagen naar Schotland. We gaan een rondreis maken. Heb er ontzettend veel zin in!