Wij gaan s middags naar een speelboerderij met mijn kant van de familie. 3 mama's dus kunnen we mooi combineren zo.
Ik werk morgenvroeg een paar uurtjes. Daarna naar mijn ouders denk ik. Krijg nog wel cadeautjes. Die zijn verstopt. Verder doen we niks qua Moederdag.
Wij gaan morgen naar huis na een paar dagen vakantie in Duitsland. We zijn maandag nog vrij en we twijfelen of we nog een nachtje bijboeken. Het is heerlijk weer en ik wil nog niet naar huis! Het hotel heeft een uitgebreid moederdagontbijt dus dat zit wel goed. Mijn moeder is ook een lang weekend weg en schoonmoeder is volgende week jarig dus dat we er morgen niet zijn maken we dan wel weer goed.
Mij ook, mijn broer woont in Arnhem en heeft ze vandaag al langs zien komen, leuke sfeer, al zijn de renners zo voorbij.
Ik denk dat we 's ochtends even naar sprookjeswonderland gaan en 's middags gewoon lekker thuis in de tuin.
ik als moeder. Uitslapen, eten met mijn gezin, dan mijn kind naar dansles brengen en waarschijnlijk lekker vertoeven in de tuin.. Ik hoef niet naar mijn moeder ( gelukkig )
Cadeautje heb ik weken geleden al gehad van mijn zoon (anderhalve week terug kreeg hij het al mee van zijn psz) dus die kon zich niet meer inhouden. Vermoed dat er verder dus ook niets aan gaat gebeuren. Ach het is elke dag voor mij Moederdag Mijn eigen moeder moet werken en schoonouders doen het niet vieren. Dus denk een dagje in de tuin.
Slapen ga de nachtdienst in vanavond. Wij hebben Moederdag vandaag gevierd lekker thuis en meiden gespeeld met de watertafel.
Morgen vroeg opstaan voor mijn Moederdag met man en kindjes, daarna werken (heb oproepdienst voor het werk ) en 's middags eerst naar mijn ouders en daarna naar mijn schoonouders. 'S avonds hopelijk lekker buiten zitten met mijn man en kids!