Wat gaan jullie met moederdag doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyOwl, 7 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Hopelijk wordt het toch nog een fijne dag! Je klinkt teleurgesteld.. Ik snap je frustratie. Tijd voor een goed gesprek met je vriend?

2. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.865
    5.136
    113
    Home
    straks mijn allereerste zelfgeknutseld cadeautje openmaken van mijn zoon :D
    daarna uitgebreid ontbijten met zijn 4en maar dat doen we elke zondag en genieten van het mooie weer in de tuin of even weg strand ofzo
    mijn moeder hoeven we niet heen die vind net als mij moederdag meer voor de kleine kinderen die zelf iets knutselen

3. Aliwen

Aliwen Actief lid

7 aug 2015
    394
    31
    28
    Kleuterjuf
    Gelderland
    Mijn vriend en dochter slapen nog. Dat zijn echte uitslapers;)
    Ze zijn wel iets van plan, dus ik blijf maar liggen tot ze wakker zijn..
    We gaan ontbijten in een restaurantje aan de rijn met mijn schoonmoeder en vanavond gaan we bbqen bijmijn ouders. Tussendoor zijn we lekker thuis.

4. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Klinkt idd teleurgesteld.. balen! Die ene dag per jaar waaraan ze via tv al weeeeeken herinnert worden lijkt me een klein iets toch erg leuk.
    Herkenbaar.. mijn zus heeft al jaren geen moederdag. Bij de gastouder wordt er niets mee gedaan en haar man denkt er dan niet aan om samen met hun dochter iets te doen. Niet leuk :(
    Daarnaast is het al 3 jaar op rij dat haar schoonmoeder heel de dag verpest door een vervelende sfeer te creeren richting haar kinderen waardoor ze meer bezig zijn hun eigen moeder te pleasen dan voor hun vrouw iets kleins te doen. Erg jammer altijd..

5. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik heb vanochtend een zelf gemaakt cadeautje op bed gehad en man stond al in de keuken voor ontbijt maar ik ben niet zo bedliggerig ;) dus ben er uit gegaan, niemand maakt mijn koffie ook zo goed als dat ik dat doe :p

Nu lekker rustig aan en straks even een kopje koffie bij mijn moeder doen (schoonmoeder afgelopen drie dagen gezien dus daar gaan we niet heen) en daarna lekker relaxen thuis en/of in het parkje met de badjes. We zien wel hoe de dag loopt. Ik ben in ieder geval niet van het verplicht weg gaan en mega gezellig doen daar waar half Nederland op dat moment al is :) Ga ik liever een andere dag.

6. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik ben lekker verwend, ze hebben een stoffen tas geverfd en beide een lieve brief gemaakt. En nog parfum en badschuim gekregen. En straks gaan we lekker varen met onze boot

7. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik heb net hele leuke cadeautjes gekregen, gelukspoppetjes, badzout en gedichten, en een brunch bij van der valk 😊😍🎉

8. SDonya

SDonya Niet meer actief

We gaan niks doen. Ik ga zo de knutsels van mijn oudste uitpakken en verder gaan we van het zonnetje genieten. Helaas heb ik geen moeder die vandaag in het zonnetje gezet kan worden en dat valt me elk jaar op Moederdag weer zwaar. Gelukkig is het de laatste jaren 'leuker' nu ik zelf moeder ben :)

9. sydneys

sydneys Niet meer actief

Straks gaan we naar mijn oma. Dadelijk gewoon lekker de tuin in

10. Imrw

Imrw Bekend lid

1 jul 2012
    810
    20
    18
    NULL
    NULL

Weet niet waar je woont?
    Het lageveld of een leuk strandje is wel heerlijk met dit weer

11. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Zolang onze moeders nog leven gaan we ze lekker verwennen op Moederdag. Dit jaar hebben we ze een dag eerder verwend, dus nu luister ik naar het gerommel in de keuken door vriend en kids. De jongens zijn helaas hun werkjes op school vergeten dus mijn cadeau is een lekker ontbijtje :). Daarna gaan we wandelen in het bos en 's middags kont mijn broer voetbal en wielrennen kijken dus kan ik lekker in de tuin chillen.

12. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Ik baal ieder jaar weer opnieuw dat onze moeders erop staan dat we langskomen. Ik vind moederdag iets voor gezinnen met kinderen.

We kunnen dus nooit niks op deze dag omdat we naar onze moeders moeten.

13. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ook ik heb leuke cadeaus gehad. Vind zelfgemaakte knutsels van de kids eigenlijk genoeg. Houd niet zo van dat commerciële. Desondanks een Google Playboy Giftcard, een Bladcadeau, doosje kersenbonbons, een tekening van Aiden, een zelfgemaakte bloem van Aiden en een tekening met daarop een versierde theepot met een theezakje daaraan van Finley gekregen.

Zo nog even de was doen, daarna naar mijn schoonouders, dan naar huis lekker lunchen en daarna naar mijn ouders.

14. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Wij gaan straks eerst lekket ontbijten. Dan de kleine man lekker in het grote bad.
    En vanmiddag op visite bij schoonmoeder en we eten bij mijn moeder. Hebben we alles weer gehad.

15. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Mijn man en dochter zijn zich nu aan het aankleden en moeten samen ff nog wat doen........dus ik lig in bed nu te wachten wat komen zal.

Daarna gaan mijn man en dochter ff naar buiten....dochter wil fietsen zonder zijwieltjes leren.

Ik zoek een plek in de tuin in de schaduw met een boek

Vanmiddag kijken hoe ajax landskampioen wordt!!

Vanavond laatste burgers op de bbq

16. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Toen wij nog geen kind hadden gingen we ook altijd eerst naar de eene moeder en daarna naar de andere......vreselijke verplichting.

Toen ik zelf een kind kreeg heb ik dat gelijk afgeschaft.........vieren nu zelf moederdag. Sturen wel altijd een kaartje.

17. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Wij gaan vandaag naar de wielrenners kijken die hier door de wijk komen ;)

Verder hebben we donderdag al moederdag bij mijn moeder gevierd

18. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Wat zeiden ze toen je het afschafte Silvana?

19. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ik ga zo bloemen brengen bij mijn moeders graf. En dan lekker op de fiets naar schoonouders. Ik vier graag Moederdag en ik vind het nog belangrijker nu mijn eigen moeder is overleden. Ik zet mijn schoonmoeder graag in het zonnetje en zal haar altijd laten zien hoeveel ik haar waardeer en hoeveel ik van haar houd. Net als mijn man trouwens ;)

20. wachtend

wachtend Niet meer actief

Hier toch een ontbijtje gehad en nu lekker met de kinderen in de tuin. Als schoonouders willen mogen ze langskomen (hier staat het badje op voor de kinderen dus we wilden ze geen van allen in de auto proppen om weer onderweg te gaan) maar schoonouders kregen misschien visite dus we hebben waarschijnlijk gewoon heerlijk een dagje tuin op de planning staan en vanavond bbq-en.

Deel Deze Pagina