Wat gaan jullie met moederdag doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door MommyOwl, 7 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind het zelf echt geen probleem om langs onze moeders te gaan. Dat ik moeder ben geworden betekend niet dat het voor hen meteen klaar is. Bij mijn man thuis vierden ze het nooit zo, dus hoeft nu ook niet. Ze zijn ook beiden jarig in deze periode dus doen we alles tegelijk.

Met mijn ouders afgesproken dat we vader en moederdag doen hoe het uitkomt. We komen dus wel maar kan ook op zaterdag zijn.

2. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Wij zitten lekker op het zwembad. Genieten van deze dag!

3. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Naar de Kuip geweest :) Mijn zoontje is te jong voor Moederdag en wilde liever met opa mee. Helemaal prima vermaakt mama zich ook

4. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Vanmorgen vroeg even bij schoonouders geweest en toen met de fiets naar HvH.
    Was een echte leuke zomerse dag maar ben wel redelijk gaar van de warmte en de rit terug was toch best ver met een peuter van 17 kilo achterop en wind tegen😉
    Vanavond heeft dochter met vader kipsate gemaakt en een heerlijk Moederdag toetje dus helemaal leuk.

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij hebben gepicknickt in het park, lekker zonder wespen nog. Dl wilde de hele tijd voetballen, verder was het heerlijk ;)
    Heb mijn eigen moeder even per sms gefeliciteerd met haar moederdag; zij was ergens aan het werk.

6. tuc

tuc Niet meer actief

Wat zei je ook al weer:D:p

7. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hahaha....

Hier dus giro gekeken en geluierd... Heerlijk!

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Yes! Naast Ruu, loch en nee :D

9. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Helemaal niets...... 😂

10. susy26

susy26 Niet meer actief

Dat is minder, beterschap!

11. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik heb vanmorgen eerst op bed cadeautjes mogen uitpakken. Heel veel tekeningen, een gedichtje, een potje vol liefde, een zelfgemaakte sleutelhanger, douchegel, armband en een supermooie foto van alle 3 mn kids. Ben dus mega verwend. Daarna een ontbijtje en toen duk aan de slag om de woonkamer weer netjes te krijgen. Donderdag heeft mn man met mn sv laminaat gelegd in de woonkamer en gisteren de laatste stukjes, maar toen zat alles zo tegen dat ik dus vandaag pas alles kon schoonmaken en inruimen.
    Mn sm had gevraagd of we zouden komen maar ben blij dat ik gezegd heb dat het niet uitkwam. Volgende week gaan we naar mijn ouders en de dag daarna naar mn schoonouders op de camping dus we schuiven het een weekje op.

12. MommyOwl

MommyOwl Bekend lid

30 jun 2013
    735
    0
    16
    We hadden bedacht om 's middags eventjes naar een nieuwe kinderboerderij hier in de buurt te gaan. Maar uiteindelijk was dat dus niet nodig, want we gingen onverwachts op kraamvisite! :D Leuk!
    Verder wel 's ochtends heerlijk verwend met een ontbijtje en knutselwerkjes van dochterlief. Eigenlijk een perfecte moederdag gehad :D

Deel Deze Pagina