Zaterdag moet ik werken en dat wordt meestal laat. Zondag dagje rustig aan doen en denk ik gourmetten. Maandag moet ik weer werken.
dat hele weekend is een grote drukte zaterdag gaan we naar cirque du soleil, zondag hebben we een verjaardag van de dochter van een vriendin dus gaan daar op bezoek en die maandag gaan we naar de efteling dus dit jaar. niks familie en verplichtingen maar alleen maar leuke gezellige bezigheden waar we zelf veel zin in hebben ook
Wij gaan met pasen naar m'n schoonzus in Hengelo en gaan naar het paasvuur kijken. Paasmaandag kunnen de jongens 's morgens eieren zoeken. Qua eten geen idee, misschien dat ik thuis wat scones bak om mee te nemen.
Zaterdag avond komen mijn ouders eten, heb nog geen menu bedacht, maar we gaan wel uitgebreid koken. Eerste paasdag lekker gezellig met z'n 3tjes ontbijten en s'avonds eten we met vrienden (gourmetten) 2de paasdag waarschijnlijk brunchen bij m'n schoonouders met m'n schoonzus die volgende week terugkomt van een half jaar Frankrijk! Dus het wordt lekker druk en eigenlijk doen we dus alleen maar eten eten eten... Haha
Zondag rond de middag brunchen thuis met man en Ivan. 'S avonds wokken met mijn ouders omdat mijn vader de 19e jarig is. Maandag middag verjaardag van schoonzus. Verder niks bijzonders
Niets gepland. Maar er zal vast wel zoiets als een muziekfestival o.i.d. zijn in Parijs. Dus misschien gaan we daar kijken.
zondag kids ophalen bij me ouders waar ze gelogeerd hebben daarna door naar Juliana toren maandag uitgebreid eten, naar speelparadijs en middag verjaardag avond gourmetten heerlijk geen familie verplichtingen
Wij werken gewoon. Omdat we anders verplicht langs familie moeten Eten zal waarschijnlijk de bbq zijn en anders uit eten
Niks. Hier moeten de kinderen met Pasen gewoon naar school. We doen een paasbruch op zaterdag. Ik maak daarvoor een paasbrood compleet met zelfgemaakte spijs.
zondag uitgebreid ontbijten met de kids. en eieren en kado zoeken. (in dld is het normaal dt je ook kados krijgt kids dan) savonds met zn drie gourmetten. en erna als ze lief zijn geweest nog ff naar paasvuur rest van de dag geen idee maandag weer lekker ontbijten en savonds eten bij mijn ouders iets met asperges tenminste haha.
Wij doen niks. Vrijdag en maandag zij we druk bij de boten. Zaterdag is man daar ook bezig. Zondag kinderverjaardag. Misschien dat ik nog wat lekkers haal maar denk het niet.
eerste paasdag naar muziek in de stad, misschien bij familie op bezoek tweede kerstdag voor alle kinderen een chocolade paashaas, eieren schilderen, eieren zoeken en een eitje bij het ontbijt verder niet veel bijzonders
Qua eten ligt het eraan wat de dag er voor bij de supermarkten ligt voor 90% korting, gezien ze in ieder geval zondag dicht zijn (normaal 24/7 open) en ze dan alles dumpen. Met kerst had ik genoeg vlees voor 3 maanden voor nog geen 50£ dus hoop nu ook weer goed te scoren en de vriezer te kunnen vullen.
Geen idee. Maar gefeliciteerd met jullie kleine man Caylen! Had het nog helemaal niet gezien. Prachtige naam trouwens past mooi bij zijn zussen
goede vrijdag: werken en daarna eten bij schoonouders paaszaterdag: werken paaszondag: werken en daarna iets van gourmetten met z'n vijven paasmaandag: uitgebreide brunch met m'n zus/vriendin/baby bij ons en dan ook paaseieren zoeken
Ligt er een beetje aan hoe het lichamelijk gaat. We hebben kaartjes voor het circus voor zaterdag en zondag is de broer van m'n vriend jarig, dus als ik me goed genoeg voel gaan we er samen heen. Vrijdag en maandag werkt vriend gewoon. Qua eten, geen idee, niets bijzonders in ieder geval. Heb zelfs nog geen paaseitje in huis gehad!