wat gaan jullie missen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleinmonster, 19 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier precies hetzelfde!!!!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Die krijg je voorlopig ook echt niet meer terug..;)

3. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had toen ik ongeveer net zo ver als jou was precies hetzelfde!
    Toen mijn buik eenmaal echt dikker werd dan de rest van mijn lijf (ipv dat het leek alsof ik 5 slagroomtaarten gegeten had) vond ik mezelf wel weer heel mooi. Ik heb zelf een fotoshoot gedaan van mijn buik en vind achteraf dat ik er echt mooi uit zag toen (35 wk).

4. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Gerookte zalm, medium gebakken rundvlees, maar meer in het algemeen toch wel het onbezorgd kunnen eten wat je wilt ;)

5. Elleke74

Elleke74 Lid

20 jul 2012
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een heerlijke medium gebakken malse biefstuk en carpaccio met truffeldressing. Dat mis ik het meest.....Nog even en dan mag ik weer. Vriendlief heeft al instructies om te zorgen dat er wat in huis is voor na de bevalling:D

6. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik mis Imigran! Heb elke maand 3 dagen zware migraine en mag niks innemen. Dat is echt afzien.

7. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    filet americaiiiiiiiiiinnnnn!!! en filet martino!
    daar heb ik zooooon zinin!

8. MLkids

MLkids Niet meer actief

Ik mis vreselijk de filet americain van de slager maar door onze verhuizing kan ik die toch niet meer halen ;)

Ik mis de heerlijke carpaccio en af en toe een biefstukje zou ook wel lekker zijn!

9. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Jazeker! Hij moet kraakvers zijn. Enige vissen die je niet als sushi moet eten zijn grote vissen zoals tonijn, makreel, haai en zwaardvis ivm de hoeveelheid kwik en lood in deze vissoorten. En krab en garnalen e.d. zijn toch altijd gekookt, dus die mogen sowieso :) .

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Filet american ga ik echt ontzettend missen doe ik nu al

11. Happy12

Happy12 Niet meer actief

Een lekkere sappige biefstuk!!!:D

En een wijntje of biertje op zn tijd
    Carpaccio
    Maar vooral niet meer overal op moeten letten: bv: hoeveel koffie of thee heb ik al op, kan ik nog een glas cola drinken enz enz.

ML heeft duidelijke instructie: OP mijn kraambed een biefstuk met een wijntje graag!! :D (1 slok wijn en ik sla plat achterover denk ik haha, maar het gaat om het idee)
    Ben benieuwd of ik er straks inderdaad zo veel zin in heb!

Ik vond verder op je buik slapen ook een hele goeie!
    Daarbij komt ook nog dat ik mijn conditie erg mis;). (trap op en ik ben al buiten adem...) En het sporten (kan niet meer ivm rug- en bekkenklachten)

12. Within

Within Niet meer actief

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

ik ben nog niet zo ver, maar herken nog veel van de vorige keer;

-filet americain
    -osseworst
    -rosbief
    -alles kunnen eten zonder dat ik er een mega maagzuuraanval door krijg. en dat was op het laatst van de zwangerschap bijna alles wat ik at of dronk:(, zelfs van een glas water.
    -pillenslik vrij zijn. ik heb ontzettend moeite om maar het kleinste pilletje naar binnen te werken en heb buiten de foliumzuurpillen een hoop grote blaasontstekingspillen moeten slikken :$ bah!!!
    -flexibel het bed of van de bank af komen
    -mijn kleren zelfstandig aan kunnen trekken. vooral schoenen was een drama!

14. Jomy

Jomy Niet meer actief

CARPACCIO!!

Ik ben altijd dol op uit eten en we gaan/gingen minimaal 2 x per maand (straks niet meer als de kleine er is :p) maar sinds ik zw ben vind ik t helemaal niet meer zo leuk. Ik mis echt wat zonder die carpaccio haha. En wij gaan meestal in een restaurant waar je all-in kunt eten (tapas) en vriendlief besteld dan ook gerust 3 porties. Grrrr....

Ik eis dan ook minimaal 3 broodjes carpaccio op mijn kraambed haha!

15. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Ow, wat mis ik de carpaccio! Zo lekker:( maarja langer Zowieso niet eten want ben hondsberoerd van de misselijkheid! Die ga ik absoluut niet missen!

16. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Carpaccio, broodje tartaar met ui, ei en mayo.
    Een wijntje met mijn vriendinnen.
    Een sigaretje..
    Een blije vriend omdat ze vrienden kunnen komen en roken.
    Samen uit eten gaan.
    Biefstuk van Loetje.
    Samen lunchen..

17. zwendel

zwendel Niet meer actief

gerookte zalm (maar die haal ik nu bij de visboer, die is niet vacuumverpakt en die mag je dus wel :) )

Biefstuk (maar met gourmetten eet ik die wel. haal ik bij de slager want die wordt niet zo snel taai als je em doorbakt en met de gourmet kun je hem makkelijk doorbakken en blijft ie mals) al gaat er natuurlijk niks boven een medium biefstuk

Tartaar zelfde als biefstuk hihi

verder mis ik de filet american en de carpaccio.

als ik deze keer bevallen ben stuur ik manlief net als vorige keer gelijk naar de slager voor een hele grote biefstuk en verse filet american mmmmm

18. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Wat ik het allermeeste mis; Prépare!! (denk trouwens dat jullie dat in Nederland Filet Americian noemen ;))

Toen ik pas bevallen was kwam mijn tante op bezoek en die hadden toen een broodje prepare voor me mee wat heeft dat toen gesmaakt zeg:D
    Ik vind het ook heerlijk om gewoon een rauw bolletje gehakt te eten of een boterham met gehakt, met peper en zout.. Mmmm... (jullie denken nu wss ohnee wat eten die gekke Belgen :D)
    Dat mis ik dus ook:D

Verder eigenlijk niet zo veel, drink nooit dus dat hoef ik helemaal niet te missen;)

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik mis t om op m'n buik te slapen maar t gaat steeds beter :)
    Zo nu en dan zou ik ook wel weer eens een redbull willen drinken
    Dronk t voorheen eigenlijk wel echt te vaak
    Verder zijn er wel kleine dingetjes die ik mis maar heb ik niet onder te lijden zeg maar
    In Red bull heb ik weleens gewoon echt te veeeel zin en dan zie ik ook iedereen om me heen t drinken he :p

20. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Een glaasje wijn...

Deel Deze Pagina