Mijn zoontjes willen graag naar het trein museum, dus daar gaan we heen en daarna eten bij de Mac. Mijn man heeft late dienst dus we gaan er met z'n drietjes op uit
Gefeliciteerd met je vriend! Hier gaan we schoonmaken, daarna met de honden wandelen en vanmiddag lekker uitgebreid koken
We krijgen visite, en het winkelcentrum hier op loopafstand is open,dus als ik n wandelingetje wil doen... Denk aan vingerverven vandaag!
Werken Nergens koopzondag ? Indoorspeeltuin, zwemmen, kinderboerderij, lekker stuk fietsen als het weer goed is, pyjama dag met dvd's
Wij hebben hier kindercarnaval middag, gaan we even met de oudste naar toe. Mijn ouders passen op, daarna gaan we gezellig bij mijn ouders eten.
Wij gaan vandaag naar van Asten in Tilburg (koopzondag), daarna boodschappen doen (veel supermarkten zijn hier zondags open) en verder vandaag in huis aan de slag met opruimen en schoonmaken... Het lijkt me, met een klein zonnetje dat door komt hier, heerlijk om naar de bossen te gaan, of ergens anders te gaan wandelen (groot park in de buurt?). Weer lekker naar buiten na de kou van de afgelopen weken
Heb al wat opgeruimd en gepoetst... Zo zoon in bad en tukkie doen! Vanavond uiteten! Het is volgens mij heerlijk weer, als wij niet weg gingen had ik lekker stuk gewandelt!
Hier grieperig ... manlief is met de meiden naar de sport ... ik neem het er even van en lig vandaag lekker in bed met een paar goeie films
wilden het bos in, maar helaas zoontje ziek. Nu lekker met ons 2en op de bank, ik met de laptop en Daan met het tablet