Ik herinner me zo'n 2 jaar terug een dag met 36 graden. We stonden toen op een camping en zaten met een groep in de schaduw. We hebben daar de hele dag gezeten en bij iedereen liep het zweet over het lijf. Iets doen ging niet en even naar de toiletten lopen was vreselijk. Op die manier kan ik echt niet genieten van mooi weer. Ik houd van mooi weer, maar boven de 30 graden is voor mij slecht weer, net als dat forse regenbuien of ijzel dat zijn. Gisteren was het lekker maar de komende dagen zitten we vooral binnen overdag.
Het ligt ook aan de luchtvochtigheid he. als het droge lucht is dan is het beter uit te houden dan wanneer de lucht vochtig is.
Uh, voor de ventilator zitten die achter bevroren Flesjes water staat. Verder helemaal niets! Zondag naar Scheveningen, we gaan het water op. Verjaardagsfeest schoonpa. Daar is het gelukkig koeler dan hier.
We willen zondag na de dierentuin. Hopen dat dat een beetje uit te houden is. Zaterdag nog geen idee. In de avond eten bij man zijn opa en oma.
Wij zijn een jaar getrouwd. En gaan naar burgers zoo.. veel drinken en ijsjes eten en genieten van het lekkere weer
Wij zijn afgelopen zondag naar blijdorp geweest.. flink op verkeken.. veel te warm.. nu doen we zo min mogelijk..
Wij blijven lekker binnen. Ik hou het niet vol buiten, mij te warm haha! En vriendlief gaat waarschijnlijk formule 1 kijken. Nu ik er over nadenk wordt er ook een barbeque gehouden op de stal waar ik stond, waar we misschien heen zouden gaan. Even aanzien dus..
Lekker langzaam boodschappen doen in de supermarkt, extra langzaam voorbij het koelschap, hahah. En verder zwembadje in de tuin in de schaduw en het huis goed dichthouden om het nog een beetje koel te houden binnen. Hebben hier een lekker grote partytent opgezet, lekker veel schaduw hier te vinden. En veel insmeren, fruitijsjes maken. We komen er wel doorheen.
Zaterdagochtend naar zwembad en kijken wel hoelang het uit te houden is. Zondag hebben we feestje van de oma van mijn vriend en verder rustig aan!
Net de zwembadjes gevuld zodat het water kan opwarmen. Mijn god! Wat een hitte! Dadelijk het manneke halen op de psz en dan blijven we 3 dagen thuis. Diepvries gevuld met ijsjes. Genoeg drinken en eten in huis dus de auto heeft ook 3 dagen rust Wel dadelijk de aquaplay weg doen als ik de kans heb. Ideale plek voor de wespen om te drinken bij die rode dingetjes grrrr! Rond 15u als alles onder de schaduw staat zijn die mormels meestal wel weg maar tot die tijd blijven we dus ook binnen.
ik denk dat we zaterdag juist wel naar Ouwehands gaan met ons abonnement. Denk dat daar meer schaduw is dan bij ons, en ook veel meer water om mee te spelen Die 10 minuutjes in de auto houden we wel uit met airco.
Zaterdag feesten! maar s middags ff slapen. morgen nog van alles te doen, en hopelijk een siesta houden! En zondag een BBQ s middags
Wij gaan klussen De keuken is eruit en er moeten leidingen enzo omgelegd worden. Maar als het echt zo warm wordt dan doen we 's middags denk ik maar niks. Dan is het echt te warm