Mijn man had gister twee zakken mini snacks meegenomen dus ik vroeg "zo hebben we een feestje?" zegt ie nee hoor is toch gewoon lekker? Dus vanavond zal er wek eentje open gaan.. Maar ik pak er maar een paar!
Ik krijg honger van jullie en we hebben nog niet gegeten. Dus gewoon, eten. Wij snacken nooit, helemaal nooit 's avonds. Is dat raar? Jullie snacks klinken wel goed, moet ik zeggen.
Hier gaat de vetpan aan. Meestal eten we op zaterdagavond om 17.00 soep, en dan pakken we na 20.00 (Beren-bedtijd) stokbroodjes met eisalade en filet, of worst en kaas in plakjes. Maar 1x in de 2-3 maanden gaat de vetpan aan, en bakken we voor ons eigen hapjes. Dus, frikandel, hamburger, mini-kipcorn, mini-kassoufle's, en kipnuggets.
Normaal snack ik niet. Ben alleen vanavond. Dus ik dacht maak het gezellig met een rood wijntje en chipje
Oooh dit had ik niet moeten lezen. Ben weer aan het lijnen, maar ik heb nu zo' n ongelofelijke trek in alles wat jullie noemen. Ik ga rijstwafels eten met slankie smeerkaas en aarbeien. Misschien ook mandarijntjes en Turkse thee. Ook lekker toch
Hmmm lekker allemaal! Wij hebben vanavond vrienden over de vloer dus allemaal lekkere dingen gehaald. Vers stokbrood en toast met zelfgemaakte eiersalade, tomatentapende, crème brie en ik ga nog kruidenboter maken. Jammie!
Ik denk dat het Buggles of de pittige dorito's wordt. Ligt er maar net aan hoelang ik wakker kan blijven!
Wij zijn tegenwoordig van de tapas e.d. -Stokbrood, aioli en olijven met knoflook..hmmmm! -Ook heel lekker zijn champignons in ontbijtspek (champignons beetje insmeren met olijfolie,inwikkelen in spek,prikkertje erdoor en 10 minuten in de oven op 200 graden). -Prikkertjes met mini mozzarella,blaadje basilicum en klein tomaatje (beker met 3 soorten bij Lidl voor maar 1,50!) We hebben ook nog Bugles en Lays Cheese Onion chips in huis, daar zal ook nog wel wat van op tafel komen