Veel opruimen binnen aangezien ik maandag met mn (eindelijk) nieuwe baan start..en mn linkse hand van acrylnagels voorzien, rechtse is al gedaan maar heb geen zin meer
Ik heb gister alles gepoetst en netjes gemaakt.. mss niet zo handig want vandaag rotweer en alles netjes dus niet veel meer te doen (en geen zin in grote klussen aanpakken ) Heb net een grote tent gemaakt voor de kindjes met de eetkamertafel- stoelen en veel dekens En ga nu iets bakken. Lang geleden, even bedenken wat...
Ik heb tot 12u gewerkt en ben de rest van de dag vrij. We gaan denk ik gezellig op de bank een filmpje kijken vanmiddag. Niet veel bijzonders dus, lekker relaxed.
wij blijven lekker thuis. het is de laatste dag van de vakantie en lief is de plakband van de ramen aan het peuteren die we geschilderd hebben buiten. vanmiddag gaan we dan een rustig middagje houden. kleine spruit is een beetje jengelig dus die zal wel lekker gaan slapen dan.mijn middelste zoon is net vertrokken naar zijn vriend die een zwaar ongeluk heeft gehad en zal daar wel blijven eten ( zoals vaak ) mijn dochter hoeft vandaag niet te werken en die is bij haar vader. wij gaan dus heerlijk een beetje tv kijken of een boek lezen, terwijl de kleine slaapt en het buiten zowat winter is. vanavond hebben we dan het hok weer vol kinderen
Wij gaan naar de Beekse Bergen, daar kun je een autosafari doen en ook nog lopend mocht het weer wel meezitten. Er zit ook een overdekte speeltuin bij voor de wat grotere kindjes .
vanavond komen eerst vrienden van ons eten en dan gaan we gezellig met z'n 4re wiije heb de nieuwe mario party 8 gekocht haha
was weer eens vroeg wakker dus zit nu in een brand schoonhuis te niksen... lekker op de bank hangen en een beetje internetten en tv kijken ook wel eens lekker
Vanmorgen gewerkt(07.30 tot 11.00) nu heerlijk thuis op de bank ga denk zo even slapen ben beetje erg gaar! Straks om 18.30 werken tot 22.30 (werk in de thuiszorg)
wij zijn vanochtend al lekker wezen zwemmen... maakt niet uit of het gaat regenen en erggg ontspannend haha
wij hebben vanochtend ook gezwommen, vaste prik op zondagochtend. Nu wij relaxen en de kleine lekker slapen. Vanmiddag komt mn zusje hier.
Wij houden hier een pyjamadagje. Niks moet en alles mag. Maar wel in je pyjama Dus.... Beetje opruimen, wasje draaien, internetten, hangen op de bank, zandkasteel kijken op tv, nog meer hangen op de bank....
Vanochtend een lekker luier ochtendje en straks als hij wakker wordt gaan we naar Chimpie Champ soort ballorig/binnenspeeltuin
Misschien leuk om een filmpje te huren? Zelf popcorn maken? Wij zijn vanmorgen lekker een stuk wezen fietsen.. de hertjes in het hertenkamp brood en aardappelschillen gegeven en daarna naar mijn schoonouders geweest.. Esmee ligt nu even op bed.. Kunnen wij lekker even relaxen. Straks een late dienst.. Wat vriendlief gaat doen met Esmee.. Geen idee.
Hier nog geen snertweer te bekennen. Vanmorgen zijn we al naar de kerk geweest. En verder word het lekker bankhangen vandaag. En tv kijken/ laptoppen, etc... heb eigenlijk wel zin in een filmpje huren, maar volgens mij heeft manlief daar geen zin in.
Straks naar de verjaardag van mijn neefje en schoonzus. Altijd wel gezellig daar. Alleen zoooooo druk, niet normaal.