wat gaan jullie vandaag doe met dit snertweer?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 15 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Vanmorgen heerlijk uitgeslapen. We lagen pas om 2 uur op bed wat voor mij echt geen tijd meer is dus ik kwam om 12 uur uit bed. Manlief ligt er nog in want die moet vanavond weer nachtdienst werken dus slaapt altijd uit. Ik heb heerlijk relaxed op de bank gehangen, ben nu aan het koken, ovenschotel voor vanavond. Vanavond naar kerk als mn rug dat toelaat ( 1,5 uur stilzitten op houten bankjes is niet prettig met bekkenklachten ) dan vanavond nog gezellig samen op de bank. Dan ga ik naar bed en manlief weer werken. En is de zondag weer voorbij ;)

2. MHMW

MHMW Niet meer actief

Manlief is aan het klussen in ons nieuwe huis, Tijn ligt op bed en ik ga zo maar eens aan de was beginnen. Vanavond gaan we met vrienden even over de kermis lopen en ergens wat drinken.

3. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    hier is het nog mooi weer, zonnetje schijnt en de temp is ook best aangenaam.. alleen wel een windje...

mijn dochters slapen nog en manlief is even een auto aan het verkopen... dus die is aan het werk... komt straks weer als ze wakker zijn en dan kijken we wel wat we gaan doen..

ga vanavond lekker naar een vreindin filmavond houden en blijf er slapen... dus regen of geen regen... ik vermaak me wel :p

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    het is hier geen snertweer. Wij zijn naar een rommelmarkt geweest en nu ben ik het huishouden aan het doen.

Ik vind dit weer wel ok hoor. Was doodziek toen met die hittegolf. Van mij hoeft dat allemaal niet. Zo lang het droog is en je kunt lekker naar buiten vind ik het ok.

5. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

vandaag niet veel...

lekker lui gedaan lang in bad geweest en ga zo hier opruimen en dan even pizza halen daarna even tv kijken ofzo en vanavond laat eten koken

6. Female

Female Niet meer actief

Hier regen regen regen.
    Maar voel me wel lekker nu.
    Heb net 2 afleveringen In Therapie gekeken.
    Citroen-muffins zijn klaar (1 geproeft en zooo lekker :))
    Kindjes zullen zo wel wakker worden en ga dan even met ze naar mijn man (op de zaak) iets drinken en de mensen daar wat muffins brengen.
    En ik neig naar het huren van een lekkere vrouwen-film voor vanavond :)

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    hier is het inmiddels stralend weer.

8. Blaak

Blaak Niet meer actief

zondag.. doe je dan iets? hahahaha meestal wij hele dag in de pyama deken op de bank en filmpjes kieken. Altijd gezellig. Naja behalve als het echt mooi weer is natuurlijk.. Dan ff naar de speeltuin of langs grandz ofzo. Of de dierentuin :)

9. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Op dit moment lekker eten in de oven gedaan. Lekker met de meisjes in huis spelen :)
    Manlief zit te klussen in huis. Het is zo'n gek weer dat je er gewoon harstikke lui van word :(

10. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier is het bakken geworden. De cupcakes zijn klaar (erg lekker trouwens) en ga zo eens naar m'n aardappelgratin kijken. :D

Op zo'n dagen ben ik erg grote fan van m'n oven!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier bijna de hele dag binnen op de bank gezeten.. Tot 16.00 uur maar 2x buiten geweest om het konijn eten te geven,dus om 16.00 uur even met Levi naar de eendjes gewandeld. Hebben we iig frisse lucht gehad vandaag.

Deel Deze Pagina