Wat gaan jullie vandaag doen? :-)

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje86, 4 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Strijken, beetje opruimen, filmpje kijken met de jongste, oudste van en naar school brengen, met de kinderen spelen, kruidnootjes bakken voor morgen, eten maken, eten, Sinterklaasjournaal kijken, jongens in bad/naar bed en dan vanavond film kijken.

2. Linda86

Linda86 VIP lid

- werken
    - computerles aan de kleuters uit de klas van Milan
    - na schooltijd met de kindjes spelen/knutselen/samen koken/etc.
    - vanavond tennissen

3. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Dalijk eerst werken van 12:00u tot 15:30u. Dan snel naar huis eten koken en eten. Dan weer door naar het andere werk. En optijd naar bed vanavond :D

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Niet veel, ik ben ziek thuis gebleven van mn werk. :(
    Baal echt, maar ja niks aan te doen.
    Moet wel een beetje mn zoontje vermaken, maar dat kan gelukkig ook binnen

5. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ik heb een slechte start vandaag..al bijna een week knopen in mijn nek en schouders...
    maar goed, rustig aan gedaan, vandaag geen overblijfjuf, zo douchen dan naar de bieb met de jongste, boodschapje en nog een afwasje, net nog de bank uitgesopt omdat kleine meid een "ongelukje" had...oja en even hier gluren uiteraard

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ben vanmorgen al druk geweest met het huis schoonnmaken.
    Straks komt er iemand voor een snel kopje thee.
    Gaan nog pepernoten/speculaas mmaken voor morgen samen met de meisjes!
    En nog wat laatste bodschappen gedaan worden.

7. noid

noid Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.245
    0
    36
    Tilburg
    Ik ben vanochtend al naar het ziekenhuis geweest voor controle van mijn moedervlekken. Direct koffievisite en dan door naar de fysiotherapeut. Daarna boodschapjes doen en verder weet ik het nog niet haha!

8. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Huisje poetsen, nog wat was strijken, eten voorbereiden, spelen met mijn dochtertje, boodschapjes halen voor sinterklaasavond morgen, tv kijken en dan naar bed.

Heb al wel wat gedaan.

9. eline20

eline20 Niet meer actief

Ik zit op school tot 5 uur.

10. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.867
    5.139
    113
    Home
    net klaar met werken, straks even boodschappen doen, thuis een beetje opruimen misschien nog even een bakkie doen bij mijn ouders

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.796
    9.314
    113
    Gelderland
    Heb al lekker buiten gespeeld met de oudste. Zo ff lekker eitjes bakken en eten, huis stofzuigen en dan kids op bed leggen. Boodschappenlijst maken voor morgen en vanmiddag taartje bakken met mijn vriendinnetje voor morgen. En dan moet ik nog eten en oudste douchen en dan kids naar bed.. En dan nog ergens strijken en de was opvouwen en wc poetsen.. Veel te veel dus;)

12. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    Werd vanochtend ziek wakker (was al verkouden maar ik vermoed dat ik nu voorhoofdsholteontsteking heb ofzoiets), dus ik ga lekker bankhangen. Van 15 tot 18 even werken, daarna eten. Koken word vandaag gedaan door mijn schoonzusje dus dat scheelt weer, en dan de rest van de avond maar weer bankhangen en hopelijk aankomende nacht wat beter slapen.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ben de hele ochtend zoet geweest met het huishouden. Zometeen dochter ophalen en wat boodschapjes doen. Madam blijft lekker een middag thuis. Als de oudste van school is, richting park potje basketballen en daarna lekker niks!

14. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Vanmorgen:
    - Hond uitlaten 1e x
    - Ziekenhuis geweest
    - Boodschappen gehaald

Vanmiddag:
    - Het huishouden
    -Hond uitlaten 2e x
    - Lunchen met kleine prins en vriendin
    - Anderhalf uurtje niks
    - Koffievisite
    - Eten voorbereiden
    - Eten
    - Hond uitlaten 3e x

Vanavond:
    - Sinterklaasviering
    - Hond uitlaten;) 4e x

15. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Vanmorgen: Bed verschoond, was opgevouwen, was opgehangen, afwasmachine uitgeruimd en de vieze vaat er weer in. Ook nog even.met dochter gespeeld, haar eten gegeven en op bed gelegd.

Nu even eten en de voetjes omhoog. Dan het eten voor vanavond klaarzetten en de wc schoonmaken.

Vanmiddag als dochter wakker is even zwemmen. Koken, eten en vanavond naar de verloskundige.

16. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    werken tot 18.00 uur, dan naar huis, koken en omkleden en vanavond dressuurles met mn paard. Niks bijzonders dus......

17. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Vanochtend thee gedronken bij een vriendin en zoontje gespeeld met haar kleintje..
    Nu net broodje gegeten en dutje doen.. Vanmiddag lekker stuk wandelen als het droog blijft ;).
    Vanavond optijd naar bed, slecht geslapen vannacht.. :(

18. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Rusten, rusten, rusten en balen dat ik rust moet houden ivm een flinke borstontsteking... :(

19. Charmed

Charmed Fanatiek lid

16 sep 2012
    2.589
    79
    48
    Heb al huishouden gedaan, gedoucht en net lekker n tosti gehad, vanmiddag ff relaxen en vanavond sinterklaasviering op mn werk :)

20. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Vanmorgen schoonmoeder en nichtje op de koffie geweest, hondje uitgelaten in de regen.
    Nu staat er een wasje te draaien, dochterlief zat vanmorgen toen ik haar uit bed haalde voor de 3e dag op rij onder de diarree :(
    Zometeen ga ik even strijken en stofzuigen.
    Dan de was ophangen.
    Om 15.00 masterchef kijken op tv, om 16.00 naar schoonouders, daar eten we.
    Vanavond word dochterlief voor het eerst geknipt :)

Deel Deze Pagina