weet je toevallig hoe duur ze zijn bij makro Die van wehkamp zouden niet zo fijn zijn ...? Lees ik in de revieuws tenminste. Dat ze de hoeken laten omkrullen? Weet oo niet hoe dik jouw`n matras is?
Ik koop ze van cinderella(zowel bij makro als wehkamp), die zijn prima. Ons topmatras is vrij "dik" voor zover die dingen dik kunnen zijn. Ik heb geen last van omkrullen, even met z'm tweeen erop doen en dan goed strak trekken (dus 1x omvouwen zodat ie goed zit) Geloof dat ze bij de makro iets van 23 euro zijn.Ik gooi ze zelfs altijd in de droger maar ze blijven prima. Ik bedenk me ineens dat ik er ook een paar heb van lionbeddenshop, aanzienlijk goedkoper (11 euro geloof ik) en ook die zijn erg goed van kwaliteit
Oh ja die van cinderella zijn wel goed meen ik he.... Het ging over de huismerk van de wehkamp.... Wij hebben ook een vrij dik matras vandaar mijn vraag. Maar we gaan morgen eens kijken. Kunnen we gelijk de rest inslaan wat we nodig hebben hahaha Nog tips welke im moet pakken.. want je hebt katoen..jersey...linnen?
Ik lees even mee, hebben dit weekend een nieuw bed besteld en daarbij ook 2 topdekmatrashoezen. Voor 50 per stuk! Vond dat best duur en zo te lezen zijn ze goedkoper te krijgen. Heb die twee hoezen net meteen gecancelled
Dat wilde ze ons ook aansmeren toen we ons bed kochten maar ik ben idd eerst maar eens goed gaan rondkijken. Wij hebben trouwens ook een molton op ons dekmatras liggen, ook bij lion vandaan. We hebben alles nu 3 jaar. Ik heb 4 hoeslakens en verschoon de bedden 1x per week. Ga maar na hoevaak alles gebruikt en gewassen en gedroogt is. En het is nog in prima staat. Dekbedovertrekken wil ik altijd van cinderella, van dijck of beddinghouse
Ja idd, dat begrijp ik nu ook haha, was bijna 100 extra kwijt geweest. Wij hebben het bed gekocht bij Verbruggen Megastore in Oss. Makro kom ik regelmatig en had ik ook al beddengoed van en is altijd goed bevallen. Denk dat ik daar ook maar wat van die topmatrashoezen ga halen! Overigens doe ik ook al het beddengoed in de droger en nooit problemen mee gehad (meeste dus van makro)
ja ik doe alles in de droger hahahaha en zeker het beddengoed! Ah oke...wij bij goossens...vrijdag komt ie eindelijk aaaahhhhhhhh...
lionbedden shop. Die link die ik net heb neergezet. Daar heb ik ook twee hoeslakens van. De andere 2 zijn van cinderella en komen bij makro en wehkamp vandaag. Qua kwaliteit merk ik echter niet veel verschil, wel qua prijs
deze op de vorige pagina Ik geloofde eerst niet dat het goed kon zijn voor die prijs maar het bevalt echt prima