Wat gaan jullie vandaag doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door fenneke80, 20 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Man is met dochter héél even naar de Efteling geweest. Ze zat dik ingepakt, maar was het toch al na een half uur beu. Net een dvd gekeken, daarna gespeeld en nu voorlezen. Ik ga zo klei- of verfspullen klaarzetten, denk ik.

2. Miss T

Miss T Fanatiek lid

3 mei 2012
    4.367
    306
    83
    Buitenshuis denk ik aan: zwemmen, kinderboerderij, klein rondje sleeën, binnenspeeltuin, poppentheater/theatervoorstelling, op visite gaan.

3. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.877
    5.170
    113
    Home
    man is aan het schaatsen met broer en kinderen
    ik blijf binnen beetje huishouden doen en niksen :)

4. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wij zouden naar de dierentuin gaan maar het sneeuwt hier ERG hard en het blijft enorm liggen dus we gaan de weg niet op met onze zomerbanden...nu dus thuis en iets verzinnen...

5. Feilo09

Feilo09 Fanatiek lid

31 aug 2009
    1.565
    0
    0
    Logistiek planner
    Hoorn
    Ik ben nu aan het wachten tot mijn dochter wakker wordt en daarna gaan we naar Ballorig. Daar hebben we met 8 andere meiden + kids afgesproken die ik tijdens zwangerschapsgym (toen ik zwanger was van mijn dochter) heb leren kennen :)

6. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Ik vind het echt te koud buiten, de wind is zo guur
    Vanmorgen nog even lekker in het grote bed met elkaar geslapen, dus een rustige opstart en daarna saampjrs zwemmen terwijl papa aan het werk is thuis.
    Nu ligt de kleine te slapen en ga ik zo met kleine man een bakkie doen bij mijn oude op pas kind....hij is 20 geworden ;)

7. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    hier vanmorgen nog wat klusjes gedaan en schoonouders langsgeweest, nu lekker dvdtje kijken strakjes patatjes eten en daarna alweer avondritueel

8. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    We zouden gaan zwemmen maar zowel man als beide kids hebben griep

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier sneeuwt het al vanaf een uurtje of 11 dus hier na die tijd niet meer naar buiten geweest.. Zoon vind de sneeuw ook leuk om vanuit het raam te bekijken. Wind is te guur en zoonlief trekt z'n handschoenen uit dus we slaan deze sneeuwronde even over..

Nu gewoon lekker samen koekje eten, buiten kijken en spelen..

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

tentoonstelling 30 spinnen in het Amsterdamse bos (erg leuk). Daarna geluncht . Nu lekker even niets. Straks gaat papa nog even schaatsen met de kids en daarna lekker filmpje kijken, eten en naar bed. Drukke week (bezoek opa nog& oma, uitje met school, zwemles, hockeyles, verjaardag vriendje)....

11. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    En ? Wat is het geworden ? Aan mij heb je ook niks.. Vind t nu te koud buiten, dus wij blijven lekker binnen.. Filmpje kijken, spelen, tekenen ect. Lekker lummelen. Heerlijk :D:D

12. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.216
    16.574
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Mijn man is vanmorgen al met de 2 oudste kinderen wezen schaatsen.Ik blijf lekker binnen met onze baby.De oudste is nog steeds aan het schaatsen met een vriendje en zijn vader maar ik blijf binnen.Ik ben een beetje klaar met die koude en met de kinderwagen naar buiten is ook geen doen.

13. void

void Fanatiek lid

19 mei 2012
    2.356
    19
    38
    0161
    Een kippetje in de oven kokkerellen :)

14. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Het is toch geen binnenspeeltuin geworden, maar we zijn op visite geweest bij m'n schoonouders :)
    Ze wonen lekker dichtbij, dus hoefden we niet zo ver met de auto door dit weer (stapvoets gereden zo'n beetje).

Bedankt voor alle tips! Sowieso ook heel leuk om te lezen wat mensen zoal doen op een sneeuwachtige zondag. Dé tip was toch wel om binnen te blijven geloof ik :D Hartstikke mooi hoor, die sneeuw, maar het was vandaag wel heel guur met die snijdende wind...

15. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    wij hebben heerlijk bij mijn ouders filmpjes gekeken. En vanochtend en vanmiddag ook nog even door de sneeuw gewandeld en op het ijs geweest :)

Deel Deze Pagina