Man is met dochter héél even naar de Efteling geweest. Ze zat dik ingepakt, maar was het toch al na een half uur beu. Net een dvd gekeken, daarna gespeeld en nu voorlezen. Ik ga zo klei- of verfspullen klaarzetten, denk ik.
Buitenshuis denk ik aan: zwemmen, kinderboerderij, klein rondje sleeën, binnenspeeltuin, poppentheater/theatervoorstelling, op visite gaan.
Wij zouden naar de dierentuin gaan maar het sneeuwt hier ERG hard en het blijft enorm liggen dus we gaan de weg niet op met onze zomerbanden...nu dus thuis en iets verzinnen...
Ik ben nu aan het wachten tot mijn dochter wakker wordt en daarna gaan we naar Ballorig. Daar hebben we met 8 andere meiden + kids afgesproken die ik tijdens zwangerschapsgym (toen ik zwanger was van mijn dochter) heb leren kennen
Ik vind het echt te koud buiten, de wind is zo guur Vanmorgen nog even lekker in het grote bed met elkaar geslapen, dus een rustige opstart en daarna saampjrs zwemmen terwijl papa aan het werk is thuis. Nu ligt de kleine te slapen en ga ik zo met kleine man een bakkie doen bij mijn oude op pas kind....hij is 20 geworden
hier vanmorgen nog wat klusjes gedaan en schoonouders langsgeweest, nu lekker dvdtje kijken strakjes patatjes eten en daarna alweer avondritueel
Hier sneeuwt het al vanaf een uurtje of 11 dus hier na die tijd niet meer naar buiten geweest.. Zoon vind de sneeuw ook leuk om vanuit het raam te bekijken. Wind is te guur en zoonlief trekt z'n handschoenen uit dus we slaan deze sneeuwronde even over.. Nu gewoon lekker samen koekje eten, buiten kijken en spelen..
tentoonstelling 30 spinnen in het Amsterdamse bos (erg leuk). Daarna geluncht . Nu lekker even niets. Straks gaat papa nog even schaatsen met de kids en daarna lekker filmpje kijken, eten en naar bed. Drukke week (bezoek opa nog& oma, uitje met school, zwemles, hockeyles, verjaardag vriendje)....
En ? Wat is het geworden ? Aan mij heb je ook niks.. Vind t nu te koud buiten, dus wij blijven lekker binnen.. Filmpje kijken, spelen, tekenen ect. Lekker lummelen. Heerlijk
Mijn man is vanmorgen al met de 2 oudste kinderen wezen schaatsen.Ik blijf lekker binnen met onze baby.De oudste is nog steeds aan het schaatsen met een vriendje en zijn vader maar ik blijf binnen.Ik ben een beetje klaar met die koude en met de kinderwagen naar buiten is ook geen doen.
Het is toch geen binnenspeeltuin geworden, maar we zijn op visite geweest bij m'n schoonouders Ze wonen lekker dichtbij, dus hoefden we niet zo ver met de auto door dit weer (stapvoets gereden zo'n beetje). Bedankt voor alle tips! Sowieso ook heel leuk om te lezen wat mensen zoal doen op een sneeuwachtige zondag. Dé tip was toch wel om binnen te blijven geloof ik Hartstikke mooi hoor, die sneeuw, maar het was vandaag wel heel guur met die snijdende wind...
wij hebben heerlijk bij mijn ouders filmpjes gekeken. En vanochtend en vanmiddag ook nog even door de sneeuw gewandeld en op het ijs geweest