Welke app kan.ik op de samsung galaxy tab 2 zetten als.e-reader ( nederlands ) en waar kan ik gratis boeken vinden?
Jep, Aldiko werkt bij mij ook prima. Ik heb ook een Samsung Galaxy. Gratis boeken heb ik nog niet gevonden, althans niet wat mij aanstaat. Alleen het eerste hoofdstuk. Maar ik blijf zoeken.
Gratis boeken staan er wel in de nieuwsgroepen. Ik heb inmiddels een verzameling van meer dan 10.000 boeken
Ik heb ook een samsung en hier aldiko opstaan. Ik haal mn e books van deze facebook groep. http://www.facebook.com/groups/digiboek/ Even aanmelden en onder bestanden staan een hoop boeken. Er staan ook een aantal dropboxen op de site waar veel boeken op staan.
Je hebt ook een app van Kobo die je kunt installeren. Daar kun je boeken lezen die je bij Kobo koopt of download. Je kunt daar ook legaal gratis boeken vinden Get free eBooks from classic reads to new fiction dat zijn vaak wat oudere boeken. Maar er zitten ook nieuwe dingen bij van onbekende schrijvers. Voor kobo kun je overigens ook veel kortingskodes vinden waardoor de boeken vaak erg goedkoop zijn.
hoe werkt dat met die nieuwsgroepen. kan iemand mij dat uitleggen hoe het werkt? mag ook in pb groetjes