Oudste naar de peuterspeelzaal gebracht, dadelijk komt mijn zusje op bezoek en gaan we stukje wandelen met de jongste en de oudste weer ophalen. Nu wat rommelen in huis en met één oog Koffietijd kijken. De jongste is lief aan het spelen. Dus gewoon de dagelijkse dingen.
kinderen afgezet bij school en psz, peuter ga ik zo weer ophalen.. ondertussen ontbeten met de jongste en aan de schoonmaak.
De oudste is naar school en de jongste is aan het spelen in de woonkamer. Ik ga dus zo huishouden doen. Vanmiddag na school denk ik even lekker een stukje wandelen/speeltuin met de kindjes. Verder zien we wel wat de dag gaat brengen
poetsen met de ramen open. 4dagen ziek geweest dus is echt wel nodig dat er weer wat gedaan word. Daarbij varen we dus kan toch niet weg
Vandaag de oudste naar school en de jongste voor het eerst naar de PSZ... Nu dus even tijd voor mezelf en vanmiddag waarschijnlijk weer druk met de kinderen...speelafspraakjes et cetera
wandelen met mam. Het is nog wel koud buiten ahoewel ik hoorde dat het deze week 15 graden word.Heerlijk!
Echt een feestje vandaag met dit weer!! Ik ben net al lekker een stuk wezen wandelen met de kleine in de draagdoek. Het was in het zonnetje al echt aangenaam! Nu ben ik net weer thuis en wacht ik nog even tot de kleine in de doeken besluit te ontwaken. Dan kan ze lekker eten en badderen en dan hopelijk voor een mooie tuk op bed... Dan kan ik namelijk gehoor geven aan de grote schoonmaak ( nu al voorjaarsschoonmaak-woede ). Dus een beetje van het weer genoten en goed aan de poets. Hopelijk krijg ik het allemaal af vandaag... want morgen schijnt het nog fijner te zijn! Dan ga ik morgen lekker lang de hort op!
Zonet gewacht op een monteur voor onze bank, maar hij is inmiddels geweest . Straks boodschappen doen en wil vandaag de babykamer even soppen. En vanmiddag misschien een stukje wandelen. Het lijkt zo mooi buiten!
We zijn net al even naar de kleine kinderboerderij en winkel gewandeld, wat heerlijk was het. Daarna samen een bakje aardbeien gegeten voor nog meer lentekriebels Vanmiddag gaan we nog even naar de winkels toe en misschien nog naar de speeltuin.
Net het huis schoon gemaakt. ( ramen gelapt buiten en binnen) En krijgt straks bezoek van een kennis. Dus lekker thee leuten vanmiddag.
Bovenverdieping schoongemaakt. Beneden deels klaar. Zoonlief speelt lekker in de tuin. Zo maar even een broodje eten en misschien nog de ramen lappen!
Opruimen. We hebben kamers verhuisd en nu moet alles weer een nieuw plekje krijgen. Veel uitzoeken, weggooien en vooral opruimen. Daarna nog schoonmaken (wc en badkamer), twee wassen draaien, kinderbedden verschonen (kamer zoon al klaar) en tussendoor een beetje ZP en FB Kids zijn op school en kdv
Lekker het zonnetje he?! Wij hebben al gewandeld met de hond en wat boodschappen gedaan. Kleine ligt net op bed, dus ik ga even snel stofzuigen en dan een boekje lezen ofzo, want ik moet werken van half 4 tot 11.