wat gaan jullie vandaag doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Yasmintje, 4 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1983

nijntje1983 Fanatiek lid

21 nov 2012
    1.192
    0
    0
    vlakbij assen
    wij hebben heerlijk gewandeld, bij de bakker pistoletjes gekocht en die hebben we op de terugweg opgegeten.
    Nu ligt de kleine meid heerlijk te slapen op de bank en ik ff wat mails wegwerken.
    straks maar ff in de tuin aan de slag.

2. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik duik zo mijn bed in ;) aangezien ik de hele nacht in het ziekenhuis wakker heb glegen met harde buiken... weltrusten.

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Helaas in bed met flinke buikgriep!anders stond ik gewoon voor de klas tot vrij laat vandaag...

4. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Werken...

Maaaar woendag, donderdag en vrijdag lekker vrijgenomen. Hopelijk kan ik dan ook even genieten van de eerste lentezonnestralen!

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik zit nu enthousiast met mijn linkerhand te wapperen in de hoop dat de nagellak dan sneller opdroogt. :p

Straks dus hand twee, wat mails wegwerken en aan m'n Duits werken. Heb al de folders gelezen (en over die van de Lidl gekwijld), ramen opengezet en lekker thee gedronken. Rustig dagje met mooi weer, perfect. :)

6. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Ziek in bed!
    Voel me echt belabberd :(

7. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Vanochtend even lekker blijven liggen. Daarna was gedaan en boven alles opgeruimd van ons weekendje weg. Zometeen zoon ophalen (die is bij oma) en daarna even boodschappen doen. Dan gaat hij denk ik lekker in de tuin spelen en ga ik lekker tomatensoep maken en een maaltijdsalade. Love it!

8. Piekelotje

Piekelotje Actief lid

6 jan 2012
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend boodschappen gedaan voor de hele week, nu ligt de kleine te slapen, maar straks gaan we de honden uitlaten in het bos en even langs de kinderboerderij denk ik, heb nog wat oud brood liggen....
    Morgen is papa vrij en gaan we lekker met z'n drietjes genieten v an het weer;)

9. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

vanochtend vriendinnetje op bezoek gehad kids samen gespeeld.
    net even wat vuil weg geknipt uit de tuin.
    straks rondje kinderboerderij met zoontje.

vanavond rug/buik trainen :)

10. sjak

sjak Niet meer actief

Heb net voor het eerst gefietst met mijn dochter! een geweldig avontuur voor haar. Ze ginge helemaal schaterlachen en me elke keer aankijken zo van; Mama dit is het leukste wat we ooooooit gedaan hebben!
    Het was echt super. Toen we terug waren heb ik haar een flesje gegeven, maar halverwege lag ze al in een hele diepe slaap...

11. mamadk

mamadk Actief lid

29 jul 2012
    344
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmorgen bij mijn ouders geweest. Nu even op bed en dalijk naar de speeltuin. VVanavond hoop bij ik dat mijn lichaam meewerkt want ik heb de voorjaarsschoonmaakkriebels.

Deel Deze Pagina