Boodschappen doen en genieten van het weer samen met vriendlief en dochter. Niet zo'n evenementen persoon, dus komt goed uit dat ze hier maar eens in de 5 jaar iets aan deze dag doen.
Zo naar Deventer met de trein/auto weten we nog niet, was vanavond andijvie eten maar denk dat het bbq wordt
Gaaf Micchan! heel veel succes en bovenal plezier! ga je er werken? of heb je al een baan of ga je eerst acclimatiseren?
Gefeliciteerd Withinsin! Weinig plannen hier, vanochtend even met de meiden naar de speeltuin geweest. Als de jongste straks wakker is maar even kijken wat we gaan doen. Ik heb in ieder geval al lekker een half uur in de zon gezeten net.
vanmorgen naar een verjaardag geweest, en voor de rest weinig, zoontje is nog bij zijn vader dus ff rust.
Vriend en zoontje gaan naar zo'n plas hier voor bevrijdingsfestival. Ik ga lekker mijn nagels lakken, series kijken op de laptop en een beetje opruimen... Kleding van mn zoontje ff doorpluizen enzo haha
Net samen met zoon en manlief eindje over de dijk gefietst. Bij een restaurantje heerlijk buiten geluncht en toen weer terug gefietst. Moet om 15.00 uur op mijn werk zijn dus zal mezelf eens uit de tuinstoel hijsen... Fijne dag iedereen!!!
Gefeliciteerd Withinshin! Mannetje is naar Ajax. Ik ben met de kleine meid naar de speeltuin geweest. Even lekker gespeeld in het zonnetje.
Kinderen zijn uit logeren. Wat doen wij vandaag? Heel lang uitslapen, buiten ontbijten, boodschappen, en nu zijn we thuis aan het werk. Het is een raar weekend voor ons; over een paar dagen moeten we een dierbare vriendin begraven. We praten en huilen dus ook veel...
Wij zijn naar het strand geweest. Was wel fris, maar met jasjes aan was het goed te doen. Waren zelfs mensen aan het zwemmen...
Vandaag puinruimen thuis want ben al veel weg geweest van de week.. morgen ga ik met een vriendin picknicken.. zag dat het vanaf dinsdag wat minder weer is dus we genieten er nog even van.
Ik heb van 11 tot 15 mijn paard gewassen, gereden en gemest. Heerlijk. Zo mooi schoon na die akelige wintervacht. Helaas was het van tijdelijke aard, want het eerste wat hij in de paddock deed was rollen.