Bevrijdings festival zwolle/wageningen met baby?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tweekids, 5 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zijn jullie weleens met een baby van 11 maand naar het bevrijdingsfestival geweest?
    Of er wel eens geweest en kun je dit afraden of aanraden?
    Hij zit in de kinderwagen niet in draagdoek.

2. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Wageningen sowieso niet. Te druk en zelf word je al snel onder de voet gelopen laat staan met wagen.

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Dat dacht ik al wel ja, toch erg jammer :(

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik zou het zelf niet doen, echt te druk...

5. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    In wageningen is het erg druk, maar wel verschillende podia. Als je het niet erg vind om niet in de buurt van het podia te kunnen komen kun je gaan. Er zijn ook wel kleine activiteiten voor kids, daar kun je prima rondlopen met kinderwagen. Maar het is niet makkelijk om je met kinderwagen middenin de menigte te wagen.

6. Papaver

Papaver Niet meer actief

Vorig jaar naar Zwolle geweest, ging prima, was zelfs een groot gedeelte voor kleintjes om te spelen en zonder muziek en daar konden wij hangen en borrleen. Maar wel gehoorbescherming opgedaan bij de kleine ivm bandjes en muziek enzo op de rest van het terrein.

Veel plezier!

7. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Het is nu al flink druk in Wageningen.
    Mijn kan stond 2 jaar geleden als een bodyguard voor mijn buik em zal dat vanmiddag/vanavond weer doen, want je kan zo omver worden geduwd.
    Ik neem mijn zoontje straks ook niet mee. Vanochtend wel met hem bij de militaire voertuigen gekeken, dat is nog wel leuk voor kinderen.

8. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Vooral op de grote markt is het erg druk in wageningen, helemaal als de zon schijnt. Ook de route waar het defilé langskomt zal snel volstaan met mensen en vaak kom je daar dan als 1 persoon niet eens meer doorheen.
    De hele binnenstad is volledig afgesloten, dus het beste is met de bus te gaan, het busstation ligt op een minuut of 2/3 lopen naar de binnenstad. Als je met de auto gaat, moet je er vroeg bij zijn want de meeste parkeerplekken buiten de stad staan al snel vol.
    Een behoorlijke drukte dus en weet niet of je kleintje tegen zoveel geluid en mensen kan, maar ik zou zelf mn dochter er niet mee naartoe nemen.

9. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Wij zijn met onze jongste dit jaar voor de derde keer naar het bevrijdingsfestival in Zwolle geweest. Ze is nu net twee, de eerste keer was ze dus net geboren. Toen in de draagdoek, nu in de wandelwagen.

Ik vind het in Zwolle prima te doen. Er zijn genoeg rustigere plekken, en je kan overal goed doorheen lopen. Je ziet er echt héééél veel mensen met kinderen en (hele kleine) baby's.

Deel Deze Pagina