Oudste dochter naar gym brengen dan weer ophalen Daarna beide kids naar opa en oma brengen.blijven ze tot morgenavond. Zelf gaan we woonkamer helemaal schilderen dit weekend
Koekjes bakken met mijn kabouter En heel misschien ff langs de kinderboerderij, als het droog blijft Ik was van plan de was weg te werken, dis dat moet tussendoor nog maar ff gebeuren
Ik zou vandaag twee wedstrijden tennissen, deze zijn afgelast. Nu lekker een Chill dag met mijn gezin .
Zo na het luie ochtendje in de kleren en laarzen boodschapjes doen met de Kids. Wilde eigenlijk doorlopen naa de stad, maar kijk even hoeveel druppels er vallen. En wilden straks naar appelpop, doen we elk jaar. Altijd mooi weer, maar nu?
Rustig aan doen , man gaat cakejes bakken met dochter en verder blijf ik zzoveel mogelijk zitten want heb erge last van mijn spierziekte vandaag BLEGH
De was wegwerken, rommelen in huis, misschien naar paardje vandaag, ligt aan hoe laat vl thuis is, moet een halve dag werken, maar loopt altijd uit.
Niet veel, boodschappen, beetje opruimen, misschien met laarsjes aan een stukje door de plassen stampen, maar verder gewoon lekker rustig binnen relaxen, zodat mijn zoontje lekker binnen kan spelen.
Nu eerst even lekker ontbijten met mn schatjes, ondertussen maak ik hangop. tenminste, dat doet t zelf(hangt) Straks ook nog een bananen brood,want we krijgen vanmiddag visite, dus wat lekkers bij de koffie. En tussen door toch nog wat wasjes.
Man is boodschappen doen met de oudste 2, ik ga zo de jongste badderen en voeden. Daarna poetsen en strijken, kan hij mooi de kids entertainen
Verplicht thuiszitten omdat men per se op de enige dag dat we naar meubelwinkels kunnen ook nog eens midden op de middag langskomt. Blegh
Als mijn man terugkomt van zijn werk (moest overwerken, grrr..) gaan we boodschappen doen. Had ook wel wat leukers kunnen bedenken eerlijk gezegd.
Ik zou naar Smeerboel festival gaan maar ben ziek. En echt... ik ben blij dat ik met dit weer niet in de blubber hoef te dansen! Zit lekker de hele dag op de bank tv te kijken. Denk dat ik zo ga beginnen met Gossip Girl seizoen 1
M'n kleine meid is op bezoek bij m'n ex schoonouders dus ik een dagje verplicht rust houden met iPad/tv Vl is allerlei films aan het uh opzoeken dus komen ons dagje wel door