Hey meiden, Wij gaan een nieuw bed kopen, want nu worden we niet fit wakker en met mijn zere rug ( altijd al, dus los van de zwangerschap) voldoet onze boxspring niet. Een vriendin van mij heeft een hastens, en zweert hierbij...ja een enorme klap geld maar ik kan moeilijk uitgaan van 1 mening dus mijn vraag: wie heeft er een en hoe bevalt het? Alvast bedankt!
Ik zie dat je in de omgeving woont dus ondanks dat je er niet om vraagt geef ik je toch de tip: het Slaaphuys in Hoorn. Wij hebben 3 jaar geleden daar onze elektrische boxspring gekocht en ik wil nooit meer anders! Hastens misschien ooit later als ik groot ben, maar momenteel heb ik daar echt het geld niet voor.
Hier een Auping boxspring in de zelfde prijsklasse als een hastens. We hebben hem nu 3 jaar en worden er elke ochtend fit in wakker en geen zere rug meer! Het was een hele smak geld maar elke dag ben ik weer blij met ons bed! Mijn (ongevraagde) tip is dus ga vooral ook eens kijken bij auping!
Wij krijgen over twee weken onze auping matrassen incl spiraaalbodems. We hebben er even wat geld voor opzij gezet want t is een behoorlijk bedrag, maar hopelijk word ik dan ook weer fit wakker en zonder nekklachten. Ik hoorde veel positieve berichten over auping, vandaar onze keuze hiervoor. En natuurlijk na een paar keer proefliggen in de winkel. Wij hebben zelf een vijf jaar oude massief houten ombouw, vandaar dat we geen compleet nieuw bed hebben gedaan.
ons bed komt van Goossens wonen&slapen. Koste ons 2700 euro maar ben er ontzettend tevreden over!! We hebben hem gekocht omdat ik rugproblemen heb en met een zere rug wakker werd. Sinds dien niet meer en zelfs mijn man die er sceptisch over was is er zeer tevreden over en is blij met onze keuze. Als we nu in een hotel slapen dan missen we zelfs ons bed haha Denk dat het niet uitmaakt WAAR je hem koopt zolang je hem in een erkende beddenzaak haalt en zorgt dat de matrassen bij jou eissen/problemen passen.
Ik heb ooit een nacht in een hastens bed geslapen (was in een hotel) en het was echt hemels! Ik snap dat die vriendin erbij zweert. Ik slaap zelf op auping (hastens was nog wel een heel stuk duurder) en nog steeds vind ik hastens echt het aller aller lekkerst, maar dat geld hadden we er niet voor.
Wij hebben een Hästens gekocht vanwege mijn rug ( ik had een hernia maar was te jong om geopereerd te worden ) Wat een super bed! Ik zou geen andere meer willen, het is je geld dubbel en dwars waard vind ik. Wij hebben ons bed wel met korting gekocht hoor, en er van alles bij gevraagd want het is en blijft een duur ding. Toevallig is er weer een online veiling waar ook Hästens bedden opstaan, misschien is dat een idee?
Bedankt meiden! Ik ga denk ik gewoon naar een zaak waar zowel hastens als auping wordt verkocht...carpe diem ken ik niet ga ik even googlen! Piepie, bij oost slaapcomfort in Amsterdam gaan de hastens nu met korting de deur uit dus daar gaan we eerst even kijken, wie weet hebben we mazzel hahahaa ( ons kennende vast niet ) maar die van die veiling ga ik ook even opzoeken! Eerst maar eens proefliggen.....