Wij houden een netflix-dekentje op de bank dag. Moet seizoen 4 van House of Cards nog kijken en ik denk dat we een eind komen vandaag
In onze straat is er een grote markt, ik neem een kijkje en dan gauw naar binnen. Verder lekker huisje opruimen..
Ik moet dadelijk werken. Winkels zijn hier gewoon open. Ik had graag voor die tijd met de kinderen naar de stad gewild want straks komen jokie en jet een half uur en daarna een half uur concert van het sprookjesboom. Maar waar het een uur geleden nog zonnig was is het nu donker en erg nat buiten..
Net oranjetompouce gehaald en die samen met zoon op eten verder lekker rustig. En even tv kijken naar de koning.
We kijken eerst koningsdag op tv onder het genot van een oranjetompouce. Vanmiddag als het even droog is wil ik nog wel even op de vrijmarkt kijken, man en kinderen blijven thuis. Einde van de middag met zn allen richting stad om wat te drinken en uit eten te gaan.
Het is hier nu zonnig en droog dus alles kan naar buiten 👍🏻👍🏻 De kinderen hebben allemaal speelgoed uitgezocht, schoongemaakt en een prijsje er op gedaan. Ben benieuwd of het een beetje verkoopt 😂 Wij hebben nog nooit zoiets gedaan haha.
hier zijn ze nu aan het kleien...tv staat aan voor koning maxima dalijk gheghe. ik rommel gewoon in huis. vanmiddag kijken we wel of we nog ergens heen rijden. effe ijsje en man wilde nog misschien naar de makro. verder vanavond sporten dus eigenlijk niets bijzonders
Net even naar de vrijmarkt geweest en boodschapjes gedaan. Precies voor de regen thuis en nu met een oranje tompoes voor de tv
Wij gaan nu eerst even naar een vrijmarktje (overdekt!) daarna gezellig met vrienden drinken en spelletjes doen
Ik blijf lekker thuis.me kinderen zijn met hun vader na de markt geweest. Ga een beetje schoonmaken vandaag en klungelen thuis
Eerst hebben we vanochtend uitgeslapen en daarna ben ik met mijn jongste zoon naar de vrijmarkt geweest. Voor beide jongens heb ik wat gekocht (domino steentjes en een speelgoed auto), maar het was er niet gezellig, dus snel weer naar huis gegaan. De rest van de dag blijf ik binnen, tv aan en straks jumbollen eten. Edit: het begint nu flink te regenen, dus de vrijmarkt (buiten) zal vandaag niet lang duren.
Heb geen idee, zijn al de hele ochtend aan het bedenken wat we gaan doen. Het is zo koud en vies weer dat ik eigenlijk geen zin heb om de deur uit te gaan maar thuis vervelen we ons ook maar het is weer zo'n dag...
Wij doen vandaag niks. Wel jammer want gister waren we ook binnen maar vind het veel te koud. We wilden eerst wel even naar buiten, maar op balkon vergaan we dus dan maar niet.
Hier valt het, op een enkel buitje na, nog erg mee met het weer. Zelfs af en toe een zonnetje te bekennen. Hopelijk blijft het vanmiddag ook zo, want we willen er graag nog even op uit. Vanmorgen uitgeslapen, rustig ontbeten, gedoucht en was gestreken en zo dus nog even naar de stad ( vrijmarkt, live muziek etc. ). Vanavond ergens hapje eten.
Werken.... Hier is het overigens de hele dag al droog met zonnetje. Wel een hele nare koude wind, dus dat maakt het minder fijn.
Wij hebben vanmorgen gezellig boodschappen gedaan bij de AH en zijn daarna lekker wezen lunchen bij vrienden en nu zitten we weer heerlijk warm en droog met onze jogging broeken voor de TV Ik ga met dit weer echt geen rommelmarkten op zoeken, mij te koud.