wat gaan jullie vandaag doen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna009, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Vanochtend ben ik wezen sporten en is mijn man met de kinderen naar de speeltuin geweest. Nu lekker in de tuin en straks wat boodschappen doen en een ijsje halen. Vanavond komen vrienden en gaan we bqqen

2. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Paar boodschappen gedaan en daarna lekker de tuin in. Dochter heeft met water gespeeld. Straks even boekje lezen.

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ben vanochtend naar de kinderboerderij geweest met mijn peuter. Hij ligt nu lekker zijn slaapje te doen - kan ik even computeren. Vanmiddag gaan we knutselen en in de tuin spelen, wachten op het pakketje van de postbode en heel misschien als de postbode opschiet een aangetekende brief versturen op het postkantoor; maar dat kan morgen of maandag ook nog wel; dus we zien wel hoe ver we gaan komen.

4. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
  5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ik lig nu heerlijk te zonnen in de tuin. Kids liggen op bed en man is an het moter rijden.

Vanavond bbqen en vanacht een nachtje werken

6. Sjalou

Sjalou Niet meer actief

Hier niks, kleine meid is ziek en slaapt al 3 nachten niet dus mama begint dat nu ook goed op te breken.
    Helaas kunnen we ook niet in de tuin hangen omdat ze bezig zijn met de overkapping en dak.

7. Luja

Luja Niet meer actief

Vanochtend in de zon geleerd voor mijn (her) tentamen en zometeen vier ik mijn verjaardag, oftewel inloop van 15-1 en veeeel gezelligheid :D

8. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.060
    2.403
    113
    Vrouw
    Ik zit aan de rand van het buiten-zwembad hier in het dorp. Water is nog maar 18 graden, maar alle vrolijke kinderen en het zonnetje maken een hoop goed!
    Vanmiddag een boodschapje doen en een lekkere lichte maaltijd nuttigen, daarna even sporten en dan in de tuin niksen.

9. Twinkle78

Twinkle78 Actief lid

14 dec 2015
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier staat de hele stad op z'n kop door de Giro d'Italia. Vanmorgen al geweest bij het startpunt, nu ligt de kleine te slapen en daarna gaan we op de fiets kris kras door Apeldoorn. Genieten van al het gefeest vandaag.

10. LoeForceOne

LoeForceOne Fanatiek lid

28 jun 2015
    1.374
    910
    113
    Dit Hihi!

11. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ben aan het werk :(

Maar ik ga straks nog even lekker in de zon zitten :D
    Man en kids zijn helaas samen op pad.

12. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ben ook werken vandaag! Maar het hele weekend ben ik lekker vrij! lekker genieten van het zonnetje en mijn gezinnetje

13. Mamavanvier95

Mamavanvier95 Fanatiek lid

12 okt 2014
    3.485
    2.599
    113
    Vrouw
    Friesland
    Vanmorgen wat in het huishouden gedaan, daarna even lekker in de tuin gelegen in het zonnetje en zometeen de laatste dingen nog even doen in huis. :)

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben vanmorgen over de braderie gelopen. Toen thuis 3 wasjes gedraaid en het huis gepoetst. Wasjes hangen lekker buiten die kunnen er zo vanaf. Tuin opgeruimd en voortuin onkruid vrij gemaakt.

Nu net het eten gemaakt en wachten tot mn man er weer is.

Vanavond helemaal niksi

15. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Wij waren vanmorgen in de Morvan, iets opgehaald wat we via de Franse marktplaats hebben gekocht. We zijn langs de camping gereden waar we elkaar 22(!) jaar geleden hebben ontmoet. Daar even rondgelopen, en daarna weer naar huis. Gisteren het zwembad schoongemaakt, en nu weer langzaam aan vol laten lopen. Nu nog lekker een weekend met mooi weer voor de deur.

16. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar plaswijckpark geweest. Morgen lekker veel buiten spelen met waterballonnen en zondag..hmm heb ik nog geen plannen voor mischien naar het strand

17. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    Gisteren hebben we in de tuin doorgebracht in de zon. Vandaag zijn we met onze boot aan het varen op de vinkeveense plassen. Vanavond barbecuen 😍

18. liefdotje

liefdotje Niet meer actief

Mijn man is vanmorgen om 08.00 vertrokken op zijn racefiets voor een mega ronde door Zeeland te rijden die verwacht ik rond 14.00 ongeveer thuis.
    Dan gaan we heerlijk naar het strand (in ons dorp) en dan vanavond heerlijk bbq-en

19. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    Vanmorgen een uur gewandeld. Vanmiddag gaan we een megaroute fietsen en tussendoor even op het terras zitten.

20. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Ik zit al de hele ochtend binnen, zoontje viel om 9:00 in slaap en slaapt nu nog. Straks als hij wakker is naar het park en daarna zie ik wel.

Deel Deze Pagina