wat gaan jullie vandaag doen ?

Discussie in 'De lounge' gestart door Anna009, 6 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.191
    16.523
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Gisteren al de hele dag de hort op geweest.
    Vandaag is man de hele dag op de tennisbaan.
    Heb vanmorgen de zolder overhoop gegooid en het eea op Marktplaats gezet.
    De oudste kinderen vermaken zichzelf en straks even met de jongste naar de kinderboerderij fietsen en daarna wat boodschapjes halen.
    Vanavond hebben we nog een feest (man en ik) waar we naartoe gaan dus ik ga me vooral niet teveel inspannen vandaag ;)
    Morgen gaan we wschl naar het strand.

2. Madeliefje06

Madeliefje06 VIP lid

26 mrt 2015
    11.868
    5.107
    113
    Wij zijn net terug uit Zeeland. Even lekker over het strand gelopen en geluncht. Kinderen liggen nu op bed dus ik ga wat aan het huishouden doen en mijn man gaat booschappen halen. Aan het eind van de middag komen mijn schoonouders even langs. Vanavond gaan we borrelen bij vrienden.

3. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Net de tuin een beetje opgeknapt. Alleen het onkruid nog, maar daar kijk ik mijn man wel lief voor aan als hij straks uit zn werk komt.
    Daarna lekker bbqen en verder in de tuin spelen. Misschien nog in het zwembadje buiten.

Nu eerste een heerlijk ijskoude ice tea:cool:

4. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Heerlijk met de jongste twee naar plaswijckpark geweest vandaag nu zijn we in ruststand. Morgen lekker bij mijn schoonouders bbq'en

5. Veran

Veran Bekend lid

1 mrt 2014
    630
    489
    63
    Wij zijn vandaag ook in het plaswijckpark geweest!

6. tuc

tuc Niet meer actief

Wij zijn vandaag bij het Thomas de trein weekend geweest in het spoorwegmuseum.

7. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Aha!
    Vriend gaat morgen met zoontje en jongste dochter...
    Was het wat??��

8. tuc

tuc Niet meer actief

Ja wij vonden het echt heel leuk! Er was echt van alles te doen. Onze 7 jarige had van te voren zoiets van: we zien wel, maar ook zij heeft een heel leuke dag gehad. Onze 3 jarige zoon die vond het helemaal fantastisch.

Iedereen zei van te voren dat we gek waren omdat het met zulke evenementen stervensdruk is, nou het was uiteraard niet rustig maar helemaal prima te doen. Nergens echt hoeven wachten.
    Alleen bij het op de foto gaan met Thomas na de show wel, dan moet je echt zorgen dat je er meteen staat, want ze trekken 20 min uit voor de foto's (omdat er elk uur een show is) en wij zaten vooraan dus stonden in de rij ook ver vooraan, maar de rij was al gesloten voordat de helft van de mensen opgestaan waren. Gelukkig is die fotorij ook na elke show;)

9. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw

Oke tnx voor de info, leuk hoor!��

10. Anoniempje007

Anoniempje007 Actief lid

18 mrt 2015
    285
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar de stad geweest, geluncht daar, even op familiebezoek, boodschappen gedaan en nu lekker niks. Morgen is hier een evenement waar we heen gaan.

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Vanochtend zijn we lekker in het park geweest. Eind van de ochtend een tripje langs de HAP moeten doen en daarna zijn we met de buren bij de Princess Diana Memorial geweest en hebben de kindjes lekker in het water gespeeld.

12. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gisteren naar het plaswijckpark geweest, vandaag gewoon lekker buiten en binnen gespeeld en morgen naar het lentefeest in het park hier in de buurt.

13. lisanne1204

lisanne1204 Actief lid

19 jul 2008
    243
    5
    18
    Vrouw
    Gisteren te horen gekregen dat we kunnen verhuizen eindelijk. We gaan in een beter en mooier huis wonen dus vandaag lekker een beetje thuis gerommeld en een beetje gekeken naar hoe we onze woonkamer willen inrichten.
    Morgen lekker uitslapen en dan dochter halen die sinds donderdag op kamp is met scouting. Ik kan niet wachten om haar verhalen te horen en dan lekker lunchen en de moederdagcadeau,s uitpakken en dan naar het centrum wandelen om de giro te bekijken die door onze woonplaats komt en dan nog lekker bqqen een mooie afsluiting van de vakantie

14. Irismarieke

Irismarieke Actief lid

15 mrt 2012
    410
    178
    43
    Vrouw
    Vanmorgen met de kinderen naar de kinderboerderij geweest.
    Vanmiddag boodschappen gedaan en met DL 10 winkels afgegaan op zoek naar een zwembadje hihi.

Morgen gaan manlief en ik optreden met ons harmonieorkest bij de Giro in Arnhem, voor de kids komt hun favoriete oppas.

Deel Deze Pagina