Hier gaan we zo even langs de vorige school van dochter. We zijn uitgenodigd om in de pauze te komen spelen met de kindjes waarbij ze toen in de groep zat. Dat vindt ze heel erg leuk. Later vandaag een grote wandeling met de hond langs het water en ik denk dat ik het zwembad ga vullen.
Vooral veel huishouding doen want ik loop nogal achter. En verder gewoon in de tuin. Misschien het zwembadje vanmiddag even neerzetten of even naar een speeltuintje wandelen.
Net het afdekzeil van het zwembad gehaald, het voetenzwembadje schoongemaakt en opnieuw gevuld. Na het ontbijt is het devies voor vandaag: plonzen maar!
Zo wasje ophangen, de boel opruimen. Dozen inpakken ( we gaan verhuizen ) alvast een krat maken voor alle vakantiespullen die ik overal al bij elkaar heb gepsrokkeld. Heb de boodschappen al gedaan. Ben niet vooruit te branden vandaag heb ik het idee. Misschien vanmiddag nog even naar de dierentuin ( wonen we naast en hebben een abbo ) of lekker in het zwembadje. Ik weet het nog niet.
Vanmorgen naar het stadskantoor voor paspoort jongste dochter. Net even naar de action voor wat 'onderwegcadeautjes' voor de kinderen. En de rest van de dag even niks bijzonders meer. Lekker in de tuin zitten boek lezen, zoon zien spelen, checken of jongste dochter zich af en toe meldt tijdens het buitenspelen en nog wat kookvoorbereidingen doen.
Zo even wat boodschappen doen, en verder niet zo veel vandaag. Boek lezen op het balkon, kinderen naar de speeltuin denk ik.
Kids lekker in de speeltuin wij binnen regelmatig even er heen om ze drinken te geven en om ze in te smeren gisteren naar het strand geweest en ondanks flink insmeren toch goed verbrand dus ff een dagje minder zon
Kinderen hebben deze week nog school dus ik heb vanochtend al gesport. Straks meteen uit school naar het strand fietsen en vanavond mag ik even een paar uur crossfight les geven. Ik lig nu in de hangmat, zo het huishouden even snel doen en dan weer verder zonnen.
Vanmorgen de kinderen vroeg naar de bso gebracht omdat ze daar op tijd met de kinderen naar het zwembad wilde. Zojuist terug van een grote wandeling met de hond dus nu ga ik nog een uurtje op het luchtbed in het zwembad dobberen voordat ik naar mijn werk moet. Nu niet vergeten om de wekker te zetten want 9 van de 10 keer val ik in slaap met die rust.
Vanmorgen even wat oud ijzer weg gebracht, ruimt mooi op. Daarna een ronde gefietst samen met man en de jongste. Oudste is om 14:00 uur vrij, geen idee wat we dan gaan doen. Lekker beetje aanrommelen thuis. Kunnen de kids mooi met water spelen
Zo voor een midweekje richting Nijmegen voor het grote wandelevenement waar mijn vader en tante aan meedoen!
Kast is in elkaar. Nu even lekker met de oudste bouwen met geomag. Dat heeft hij de afgelopen weken gemist.