Mijn man en ik hebben beiden een iPhone en delen een Apple account. Nu komen dus alle foto's die ik maak ook bij hem terecht en andersom. Hoe zet ik dat uit?!
Wij delen ook een account, maar onze foto's vermengen zich niet... Of bedoel je op de iCloud ofzo? Die gebruik ik niet.
Fotostream idd. En ieder een eigen Apple account zie ik niet zitten.. We hebben namelijk samen 1 creditcard. Als het op een andere manier opgelost kan worden dan graag..
Instellingen, foto's en camera, mijn fotostream uitzetten. Weet niet of je nog meer apple apparaten hebt, want dan worden je foto's nergens meer naar toe gestreamd
Eigen account kan prima met zo'n iTunes opwaardeerkaart. Wij hebben beiden geen creditcard gekoppeld aan ons account.
Nope dat kan niet. Maar je kunt best je eigen Apple ID hebben en vervolgens je mans Apple-id gebruiken als je een app wil kopen Dat kan dan weer wel. (En lost denk ik je "probleem" op)
Hier ook een gezamelijke apple id, maar geen problemen met foto's hoor. Is volgens mij gewoon een instelling die je uit moet zetten.
Ik had mijn apple ID gekoppeld aan mijn bankrekening. Nooit een cc voor gebruikt (die had ik toen zelfs helemaal niet).... Dus het kan wel. Click and buy, heette dat toen volgens mij...