Vanochtend om half 8 wakker, even rustig opgestart. Daarna lekker verse blauwe bessen muffins gebakken en het eten voor vanavond voor bereidt. Nu een wasje aan het draaien en zo even de keuken opruimen en nog even snel stofzuigen en dweilen. Daarna lekker douchen en op weg naar de verjaardag van neefje en nichtje. Als we vanavond thuiskomen zoonlief lekker klaar maken voor bedje en de rest van de avond lekker rustig aan
leuk topic idd vandaag ga ik maar is even de badkamer helemaal leeg halen heb een enorme lekkage en morgen staan ze om 8 uur op de stoep dus ja dan moet ie wel leeg zijn.en me vriend en me meisje gaan naar me schoonmoeder daar zijn ze de woonkamer aan het opknappen.
Robyn is lekker creatief bezig (kleien, verfen, puzzelen), vriend is naar az-psv. Net even de stofwisser door het huis gehaald. Straks even wasje doen, en de was opvouwen. Vanmiddag even bij de buurman voetbal kijken.
Vanmorgen om 06.30u vriendlief er uit gestuurd, zodat hij de kleine een fles kon geven en ik lekker kon uitslapen Was 10.00u weer wakker, net lekker ontbijtje op, bakkie thee voor me zelf ingeschonken en koffie voor vriendlief, kleine ligt lekker in de box te spelen. Straks even de was ophangen die nu nog ant draaien is, en om half 3 Fc Twente kijken. Verder rustig dagje.
Deze ochtend zijn zoon, vriend en opa naar de Racing Day in Assen. 45 min. geleden stonden ze nog in de file Ik keutel een beetje deze ochtend. laptoppen, huishouden, weer laptoppen.... Deze middag gaan we op verjaardagsvisite van het zoontje van vrienden.
Wasjes doen zodat ik de berg die ik opgebouwt heb tijdens de spit weer weg gewerkt heb. Nieuw terrarium van mn schildpad inrichten en op zn plek zetten. Beetje opruimen, poetsen hier. Tomaten plantjes verzorgen en Wendy in de tuin laten rond racen/zandbak spelen. En dan weer de spullen bij elkaar rapen en weer terug naar de camping. Daar soep maken en eten en dan een rustig avondje hebben...hopelijk met weinig tot geen muggen....
Hier heerlijk uitgeslapen tot 08:45u, zoonlief en mama ontbijt op bed. Lekker buiten gespeeld en vanmiddag gaan we naar opa & oma om daar te bbq-en. Eigenlijk moest ik vanavond werken maar mijn collega belde om te zeggen dat hij het wel alleen af kan en dat ik thuis kan blijven. Dat is natuurlijk nooit verkeerd, heb overuren zat staan!! Leuk topic fijne dag allemaal
Wij gaan vanmiddag gezellig bij vrienden borrelen en een restaurantje opzoeken in de stad om te gaan eten.
Vriendlief is met mijn vader voetbal aan het kijken zal nog wel even duren want Ajax komt ook zo,straks met mijn neefje van 3 koekjes maken en bakken vind hij geweldig dan tijdens het wachten zn duplo trein weer eens in elkaar zetten en dan de koekjes lekker op eten! mmmmm
Vanmorgen om 8 uur met z'n 3en ontbeten. Om 9 uur met zijn 3en gaan douchen en half 10 gaan wandelen met de hond. Rond 10en wezen tanken, door de wasstraat gereden en de auto gestofzogen. Daarna samen geluncht. Rond 12.15 uur ben ik met zoonlief gaan slapen, hij ligt nog steeds naast me te snurken. Vriend heeft als het goed is ondertussen was opgehangen en administratie gedaan. Als zoonlief wakker is gaan we als het weer mee zit naar de kinderboerderij en anders lekker knutselen. Aan het eins van de middag nog even wat in het huishouden doen en dan samen gourmetten. Tegen 18 à 19 uur gaat zoonlief naar bed en papa en mama tv kijken o.i.d.
zometeen boodschappen doen, daarna gaat meisje een dutje doen. En als ze wakker is gaan we nog even naar mn moeder.
hier vanmorgen boodschappen gedaan, in huis opgeruimd wc's schoongemaakt was aangezet en de vaatwasser. sam op bed gelegd want die was moe en nu ff lekker achter de laptop. als sam wakker is even naar de winkel want ben wat vergeten te halen en moet een pakketje terug sturen.
mijn vriend heeft net de auto opgehaald die gaat vandaag de bouwmarkt leegkopen aan waterleiding, gasleiding en afvoerleidingen. met een beetje mazzel komen die vandaag dan ook eindelijk eens in de keukenmuren terrecht. en kan morgen eht tegelwerk beginnen. nog wat patio blokken voor een tussen muurtje af te maken en kleine steentjes om een rand onder de aanrecht te maken. mijn 2 oudste kids zijn folders aan het rondbrengen. de middelste moet over anderhalf uur naar de tandarts. de oudste mag boodschappen doen vanmiddag. ik blijf bij de kleine die lekker aan het spelen is, het wordt hier al zwart dus het zal wel geen buitenspelen worden vandaag. de buienradar voorspeld weinig goed. dat wordt dus een binnendagje vandaag.
Vriendlief is als er niets tussen komt vandaag lekker vroeg vrij (hoopt rond 12u thuis te zijn), dan ligt mn meisje vermoedelijk weer in bed tot een uur of 1 half 2 en dan willen we even naar een indoorspeeltuin .
Ik heb vanmorgen al alles klaargezet voor het eten vanavond, mannetje bij de grootouders afgezet en ben nu op't werk. Vanmiddag snel naar de markt en dan naar de Mediamarkt voor een nieuwe laptop voor mij alleen Namiddag nog terug werken en vanavond gewoon huishouden doen en van m'n kleine man genieten. Manlief gaat nog eventjes weg, maar daar wil ik onderuit muizen want moet normaal mee... Waren zaterdag al voor een laptop in Maastricht gaan kijken, maar kwam daar tot de vaststelling dat jullie in NL querty-toetsenborden hebben (weet ik wel hoor, maar er helemaal niet meer bij stilgestaan, was zo gelukkig dat ik de ideale had gevonden ). En dat ben ik helemaal niet gewend, dus toch maar in B dan gaan kijken.
Zaterdag een kermisborrel gehad en gister lekker te babydumpen geweest, vandaag dus helemaal niks...bijtanken Oh, vanavond wel ff naar de dierenarts.