Hier net zo. Ik zit wel wat te werken op mn laptop, maar daar hebben we het ook wel mee gehad. Ik moet eigenlijk echt boodschappen doen, want ik heb niks geen brood meer in huis, maar ik wil nieeeet.
Hier een lekker lui dagje vandaag; vanochtend lekker rustig aan gedaan, wel nog even in mijn eentje wat boodschappen gedaan. Voor de lunch lekker fruit gegeten (had geen zin om brood te smeren ) Net een portie vegan cookie dough balletjes gemaakt (jam!) en nu even lekker computeren en met zoonlief spelen. Vanmiddag nog een wasje draaien en koken en verder eigenlijk helemaal niks Wij hebben altijd op zondag en maandag weekend dus het is vandaag een niks moet alles mag dagje voor ons.
Ik heb mn voliere schoongemaakt, mn caviaverblijven schoongemaakt, , beneden gestofzuigd en gedweild, boven alleen gestofzuigd, 4e wasje zit nu in de machine, hond uitgelaten, gekleid met mn dochter, (die "helpt" altijd graag mee met de dieren trouwens ), boodschappen gedaan, en zo ga ik mn dochter even lekker in bad laten spelen, dan kan ik de badkamer even doen. Ze ligt nu nog in bed, dat uurtje gebruik ik altijd om lekker op zp rond te neuzen
Een rustige ochtend voor ons. Manlief is vandaag weer werken na 2 weken vakantie. Samen met Tijn een boterham gegeten, gedanst en met de auto´s gespeeld. Tijn gaat zo even slapen en dan ga ik de was doen en de badkamer doen. Rond 16.00 uur is mijn man weer thuis en dan gaan we naar de drukker voor de geboortekaartjes en boodschappen doen. Eten koken, Tijn in bad en bankhangen!
Vanochtend uitgeslapen tot half 11 , mijn man had de kleine vanochtend onder zn hoede genomen. Wasje gedraaid, stof gezogen, gedweild. Met mn kleine vriend gespeeld. Nu nog even lekker op zp (terwijl hij lekker slaapt) en zo van 15.15 tot 23.15 werken BLUUUH!!!!!
Change of plans; we gaan zo lekker fietsen met de kleine man, misschien nog even bij mijn moeder langs
vanochtend koekjes bakken met de kleine meid. Tussen de middag als ze op bed ligt, dan komt mn schoonmoeder even oppassen en dan laat ik mn haar voor het laatst in model knippen voor volgende week. s middags knipt ze de kleine meid ook even en probeert de invlecht even te oefenen. Later komt ook mn schoonvader en dan blijven ze eten.
Werken tot 19u (pfff ) maar tijdens de middagpauze ga ik even zwemmen. Vanavond thuis eten, knuffelen met zoonlief en in bed stoppen en wat huishouden doen.
We zijn vanochtend foto's gaan maken voor Fay's paspoort, kleertjes gekocht en vanmiddag kijk ik tentamens van studenten na en moet ik wat artikelen doornemen. Nog even door het huis lopen om op te ruimen, pasta maken en daarna lekker filmpje kijken met zilverman. Lekker huiselijk!
Dochterlief en ik zijn de speelkamer aan het pimpen. Vanmorgen alles uitgezocht en opbergmeubels verplaatst en nu is ze even een dutje aan het doen. Als ze wakker is gaan we even leuke nieuwe posters/ schilderijtjes kopen om de muren wat op te vrolijken.
Vanmorgen wat gepoetst, daarna de kleine gewassen en een hapje gegeven, hop de auto in op boodschappen te doen. Nog even langs opa gereden, naar huis de kleine man in bed gelegd, boodschappen opgeruimd en nu even een broodje eten. Vanmiddag de bedden verschonen en als het weer mee zit een stukje wandelen. Dan eten koken en vanavond lekker niets doen op de bank!
uitgeslapen daarna was uitgehangen gestofzuigd en gedweild. nog een was aangezet en uitgehangen vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd.. en nu ligt de kleine op bed en blijven we vanmiddag lekker thuis!
nu even met een bakje thee op de bank, en nog met de duplo met meisje spelen. En nog wat huishoudelijke dingetjes doen. Vanmiddag als ze wakker is dan gaan we naar de kinderboerderij.
Ik ben nu aan het werk, tot 17 uur. Dan lekker eten met de mannen en badderen. Man maakt het eten, die is vroeg vrij. Dan een flink stuk fietsen naar een vriendin, die haar moeder gaat een Guasha behandeling bij mij doen. Ik ben erg benieuwd hoe dat is! En zo is de dag alweer om.
Dochter en ik lopen nog lekker in de pyama. Samen geknutseld voor haar tante en ik heb wat schoongemaakt terwijl I aan het spelen was. Zo in bad, broodje en naar bed. Vanmiddag gaan we op verjaardagsvisite.
we hebben net samen lekker uitgebreid geontbijt en nu is het wachten op de loodgieters voor de badkamer en verder ja lekker met leana spelen want we kunnen niet weg
Ik ben vandaag jarig en ik trakeer mezelf op een middagje winkelen. Mijn schoonmoeder komt hier zo opassen op de kinderen