wat gaan we doen vandaag??

Discussie in 'De lounge' gestart door tulip, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    de plannen waren voor vandaag:

's ochtends naar de boerenmarkt bij de Drentse koe
    's middags naar de classic races.

Is beiden letterlijk in het water gevallen :x:(

We zijn dan maar thuis gebleven

2. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    o ja, en Tim heeft zijn splinternieuwe J&J paraplu gemold :x

3. nataik

nataik Fanatiek lid

18 nov 2009
    1.992
    0
    0
    verzorgende
    Vanmorgen uitgeslapen tot 10.30
    Vanmiddag bij schoonouders geweest
    Vanavond lekker op bed tv gekeken en nu zo werken :(

4. kimsch

kimsch Bekend lid

13 feb 2007
    517
    1
    18
    Wormerveer
    Mijn verjaardag gevierd en het was schitterend weer :)

5. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Wij hadden een "thuisdag" gepland. Was van plan om de inloopkast op te ruimen en verder beetje aan te rommelen binnen ( het regende hier de hele dag zo ongeveer). Uiteindelijk is het helemaal anders gelopen. Mijn schoonouders kwamen op de koffie... daarna nog een borreltje... en toen nog lekker met elkaar uit eten geweest. Was erg gezellig! Toch nog een leuke invulling op zo'n regenachtige zondag.

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    vanmorgen uitgeslapen. mijn man deed de kids. Daarna is mijn man naar ajax gegaan en ben ik met de kinderen naar de kinderboerderij gegaan en toen heeft mijn dochter lekker in de speeltuin gespeeld terwijl ik heerlijk van het zonnetje genoot. Daarna kip uit de oven gegeten en kids in bed gelegd en hebben wij de film hitch gekeken. Alleen mijn dochter is nu al een uur aan het spoken weer...

7. tulip

tulip Niet meer actief

vandaag vooral dingen klaarzetten, afwerken en de laatste dingen regelen.

Mn vriend is nog even de cd naar het stadhuis brengen en bij zn ouders wat ophalen. Ik ben de bruidscupcakes aan het bakken voor morgen. Vanochtend hebben we al boodschappen gedaan voor de lunch die morgen bij ons thuis is.
    Vanmiddag dus ook nog even de schalen opzoeken en de partytent opzetten.
    Verder nog de tassen inpakken, want woensdagochtend vertrekken we voor 3 dagen naar de efteling.

8. elsie22

elsie22 Niet meer actief

vanmorgen boodschappen gedaan, in huis wat dingen gedaan en vanmiddag even fietsen met de kleine en nog wat dingen bij de drogist halen.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    dochter is weer voor het eerst na de vakantie naar de psz geweest en beide kindjes liggen nu te pitten.

Ik kijk even hier en ga zo wat opruimen.

10. Only me

Only me Niet meer actief

Eindelijk een welverdiende pauze op het werk! Na 17.00 met de trein terug naar huis, waar vriendlief het eten al klaar heeft gemaakt. Daarna mijn kleine meisje in bad stoppen en naar bed brengen, daarna lekker skeeleren en taarten bakken want mijn meisje is morgen jarig!!

11. WLE

WLE Niet meer actief

Hier is de vakantie voorbij :(
    Vandaag maar eens eerst het huis grondig schoonmaken (in de vakantie alles beetje laten liggen)!
    Straks ga ik boodschappen halen en eten koken en vanavond lekker op de bank!

12. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Vanochtend lekker rustig aan gedaan met zoonlief, samen ontbeten, tv gekeken, gespeeld en heel veel geknuffeld en gestoeid. Ook nog even buiten gespeeld, maar de zandbak is een modderbak geworden dus dat was niet leuk :(
    Nu ligt hij te slapen, als hij wakker wordt gaan we even een rondje door het dorp lopen, wat kleine boodschapjes doen, brood aan de eendjes voeren en onze standaard stop bij de speeltuin. En verder hebben we vandaag gewoon lekker een relax dagje!

13. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

21 okt 2010
    2.654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    vanmorgen naar de fysio geweest
    daarna boodschapsjes gedaan
    en nu tussen het rusten door het huishouden doen :D

14. Kaardebol

Kaardebol Niet meer actief

vanmorgen lekker schoongemaakt en op kraamvisite geweest :D
    en nu zit ik lekker in de tuin terwijl de jongste lekker in de zandbak speelt :D zometeen de oudste uit school halen en boodschapjes doen .. dan verder spelen in de tuin en koken en vanavond lekker lui op de bank :D morgen weer werken :D

Deel Deze Pagina