De batavus mambo spring 2011 special edition, heeft iemand ervaring met deze fiets? Zie Batavus Mambo Spring 2011 Special edition - Rijwielcentrale Ik denk dat ik hem ga kopen in de witte uitvoering, iemand die deze heeft? Bevalt de fiets goed?
Ik heb de mambo supreme van 2011 (geen moederfiets), ik vind het een heerlijke fiets. Hij fiets goed en is lekker stevig, ik moest even wennen aan hetdesign van de buizen maar vind het eigenlijk wel stoer.
ik heb de mambo deluxe ( ook mama fiets) van ik weet eigenlijk niet welk jaar haha maar ook nog erg nieuw het is een heerlijke fiets vind ik, maar toch ook best wel zwaar, ik ben zelf niet zo heel groot, en zeker als ik de fietskar er achter heb hangen met 2 kindjes er in, is het echt wel flink doortrappen ook woonde ik eerst ergens anders en daar was een weg die om hoog liep, en dat haalde ik dan niet eens met mn kleine in de kinderstoel erbij haha dus dat is wel ff minder. suc6!
khep net ff gekeken naar het plaatje (had ik nog niet gedaan) en deze fiets ziet er zeker wel lichter uit om te trappen dan die van mij haha
Ik heb ook een Mambo (geen mama-fiets) van 2010. Echt een superfiets !! Ik fiets elke dag met 2 kindjes en er mankeert echt nog helemaal niks aan .
Ik heb ook de Mambo-fiets, uit 2008. De gewone luxe editie, geen mamafiets. Ik gebruik hem intensief en er is werkelijk nog nooit wat kapot gegaan. Ik gebruikte hem vaak icm buggydrager en fietsstoeltjes. Van de zomer komt er een fietskar achter voor de 2e spruit. Een erg fijne fiets!
Ik heb nu deze : Batavus Mambo Deluxe 2012 - Rijwielcentrale en deze heb ik ook Sportieve fietsen collectie - Batavus wel uit het jaar 2007 Vind het wel een heel verschil qua fietsen, vind de Cayuca fijner en lichter fietsen dan de Mambo, vind de Mambo wat zwaarder fietsen alsof constant heuvels op moet