Geluksmomentjes :D

Discussie in 'De lounge' gestart door Nescio, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ik zit hier op de bank, nog ongedoucht, buiten is het koud rotweer met miezerige regenbuien en rukwinden. Het licht moet aan in de kamer anders is het echt te donker.

Mijn jongste dochter ligt heerlijk te slapen op mijn schoot, ik heb melkvlekken in mijn pyjama, nog steeds overal spierpijn van de bevalling, een kop vol watten en mijn stuitje is killing me... En toch voel ik me gewoon simpelweg gelukkig :) als ik er geen aandacht voor had gehad was het moment gewoon voorbijgegaan.

Deel je kleine geluksmomenten op een grijze dag als deze! :D

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

heeeerlijk!!♡♡♡

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Mijn zoon die net zegt: "Mama omdat jij ziek bent, gaan we vandaag wel filmdag doen!"

4. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ahh dat is echt superlief!

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja ik probeer het ook zo lang mogelijk te rekken :D

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

Heerlijk! Geniet ervan.

En nog gefeliciteerd natuurlijk!

7. Goudreinet

Goudreinet Actief lid

11 sep 2013
    254
    0
    0
    ergens in nederland
    Mijn geluk momentje is:

Mijn zoontje kan net zijn eerste woordje zeggen en ligt nu op bed en was net wakker geworden en hoor hem mamma roepen.
    Heerlijk gevoel :D

En nog gefeliciteerd met de kleine, en geniet maar lekker in je pyjama:D

8. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Mijn oudste die de jongste vermaakt in de wipstoel. Want ' dan kan jij even lekker je broodje eten mama'

Zo lief

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ooohhh wat ontzettend schattig!

10. Drieka

Drieka Niet meer actief

Mijn geluksmomentje momenteel, gewoon lekker op de bank zitten, mijn 2 hondjes naast me en af en toe een kriebeltje in mijn buik voelen en weten dat dat ons lang verwacht en gewenst kindje is :)

11. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Zo'n dochter heb ik ook. Zei zegt vaak van: ik doe wel even met iris kletsen, dan kan jij even verder (iris vind t machtig interessant als vera tegen dr praat). :D

12. Mystiek

Mystiek Fanatiek lid

19 okt 2013
    2.646
    1.529
    113
    OV
    Wat een heerlijke openingspost. Geniet er maar lekker van, ik word hier al blij van.

13. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Mijn geluksmomentje van zojuist. Zoonlief die zelf een slok water neemt zonder te knoeien uit mijn glas. Direct daarna gooide hij een snoeptomaatje in het nog volle glas. :D

Als hij wakker wordt wilt hij niet gelijk uit zijn bedje, vanochtend ging hij weer op zijn buikje liggen. Heb hem heerlijk gekieteld en hij had echt dikke pret!

14. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Ik mis de 'vind ik leuk' knop bij dit topic. :D

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Super die momentjes.

hier vanmorgen even verdrietig om iets. Half uur daarna zegt dochter:mama huilen he? Dus ik zeg ja dat klopt schat maar nu ben ik niet meer verdrietig hoor. En ze geeft me een super knuffel

16. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    Denk dat het geluksmoment voorbij is... alle snoeptomaatjes (grote pot van AH) liggen nu over de grond.
    Ok toch nog wel mooi, hij ruimt ze zelf weer op :D

17. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik had een onverwachts ochtendje met mijn oudste zoontje ( 7 jaar ). Hij bleek een studiedag te hebben wat wij niet op de agenda hadden gezet ;)

We zijn lekker ( ondanks het rot weer ) saampjes naar de V&D gefietst en hebben daar heerlijk samen een ontbijtje gedaan. Als ik hem dan zo zie genieten van zoiets kleins en dan na afloop een dikke knuffel van hem krijg met de woorden '' Mama ik vond dit echt super leuk '' dan voel ik mij intens gelukkig :D

18. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    nog gefeliciteerd met de kleine!

hier ook een heerlijk momentje.
    het wordt weer kouder in huis, dus ik had de open haard aangemaakt. zit ik op een gegeven moment met mn 1 en 3 jarige kids op schoot voor de openhaard een boekje voor te lezen en de hond legt ook nog zn kop mn schoot. ahhhh smelt.

19. sydneys

sydneys Niet meer actief

Mijn geluksmoment, mijn manneke die vanochtend aan mijn been hing en er niet meer van af ging.
    Volgend geluksmomentje, toen ik hem in bed legde, 4u lang een kleintje aan je been, of in je armen is wel heel erg lang.
    Sprongetjeeeeee

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bedankt voor de felicitaties!

Ik word nu nog blijer van jullie geluksmomentjes! :D Delen, dan vermenigvuldigt geluk zich!

Ben wel echt een beetjr sentimenteel vandaag, heerlijk!

Deel Deze Pagina