Ik zit hier op de bank, nog ongedoucht, buiten is het koud rotweer met miezerige regenbuien en rukwinden. Het licht moet aan in de kamer anders is het echt te donker. Mijn jongste dochter ligt heerlijk te slapen op mijn schoot, ik heb melkvlekken in mijn pyjama, nog steeds overal spierpijn van de bevalling, een kop vol watten en mijn stuitje is killing me... En toch voel ik me gewoon simpelweg gelukkig als ik er geen aandacht voor had gehad was het moment gewoon voorbijgegaan. Deel je kleine geluksmomenten op een grijze dag als deze!
Mijn geluk momentje is: Mijn zoontje kan net zijn eerste woordje zeggen en ligt nu op bed en was net wakker geworden en hoor hem mamma roepen. Heerlijk gevoel En nog gefeliciteerd met de kleine, en geniet maar lekker in je pyjama
Mijn oudste die de jongste vermaakt in de wipstoel. Want ' dan kan jij even lekker je broodje eten mama' Zo lief
Mijn geluksmomentje momenteel, gewoon lekker op de bank zitten, mijn 2 hondjes naast me en af en toe een kriebeltje in mijn buik voelen en weten dat dat ons lang verwacht en gewenst kindje is
Zo'n dochter heb ik ook. Zei zegt vaak van: ik doe wel even met iris kletsen, dan kan jij even verder (iris vind t machtig interessant als vera tegen dr praat).
Mijn geluksmomentje van zojuist. Zoonlief die zelf een slok water neemt zonder te knoeien uit mijn glas. Direct daarna gooide hij een snoeptomaatje in het nog volle glas. Als hij wakker wordt wilt hij niet gelijk uit zijn bedje, vanochtend ging hij weer op zijn buikje liggen. Heb hem heerlijk gekieteld en hij had echt dikke pret!
Super die momentjes. hier vanmorgen even verdrietig om iets. Half uur daarna zegt dochter:mama huilen he? Dus ik zeg ja dat klopt schat maar nu ben ik niet meer verdrietig hoor. En ze geeft me een super knuffel
Denk dat het geluksmoment voorbij is... alle snoeptomaatjes (grote pot van AH) liggen nu over de grond. Ok toch nog wel mooi, hij ruimt ze zelf weer op
Ik had een onverwachts ochtendje met mijn oudste zoontje ( 7 jaar ). Hij bleek een studiedag te hebben wat wij niet op de agenda hadden gezet We zijn lekker ( ondanks het rot weer ) saampjes naar de V&D gefietst en hebben daar heerlijk samen een ontbijtje gedaan. Als ik hem dan zo zie genieten van zoiets kleins en dan na afloop een dikke knuffel van hem krijg met de woorden '' Mama ik vond dit echt super leuk '' dan voel ik mij intens gelukkig
nog gefeliciteerd met de kleine! hier ook een heerlijk momentje. het wordt weer kouder in huis, dus ik had de open haard aangemaakt. zit ik op een gegeven moment met mn 1 en 3 jarige kids op schoot voor de openhaard een boekje voor te lezen en de hond legt ook nog zn kop mn schoot. ahhhh smelt.
Mijn geluksmoment, mijn manneke die vanochtend aan mijn been hing en er niet meer van af ging. Volgend geluksmomentje, toen ik hem in bed legde, 4u lang een kleintje aan je been, of in je armen is wel heel erg lang. Sprongetjeeeeee
Bedankt voor de felicitaties! Ik word nu nog blijer van jullie geluksmomentjes! Delen, dan vermenigvuldigt geluk zich! Ben wel echt een beetjr sentimenteel vandaag, heerlijk!