vrijdag 14 dec is het zover, dan word mijn meisje 1 jaar. Ze heeft al een loopauto van Winnie de pooh,babywalker(kijkt ze niet naar om)fietsje waarin ze kan om te wandelen krijgt ze,ze heeft een bromtol,stapeldingen,boekjes,badspeeltjes,stapelblokken enzo al. Ze krijgt ook veel kleertjes van familie in maat 92. Wat kan ik haar nog geven en wat is echt leuk om mee te spelen? Gr Bianca.
Wat je precies bedoelt met een fiets waarin ze kan om te wandelen weet ik niet, driewieler? Babywalker vonden ze hier ook geen bal meer aan toen ze liepen. Loopfiets iets? Vinden/vonden ze hier ook erg leuk.
Hier was een groot succes een ballenbak tentje, een zand/watertafel (voor buiten) , en zon speelding met kralen op een spiraal ( die ze vaak in wachtkamers hebben). Verder veel boekjes, speelgoed voor onder de douche.
Zandbak Speeltentje Little people Thee servies / picknickmand Fisher price Duplo Edit: dit heeft onze dochter niet allemaal gekregen van ons hoor, maar dit is het speelgoed wat haar op die leeftijd aansprak. (en nog steeds aanspreekt)
L.emmy wordt de 21ste 1 en krijgt; Een elecktrische auto, mini cooper uitvoering. Toet toet auto garage Toet toet ambulance Toet toet wegdelen Little people pretpark Little people boerderij Een stoffen bankje met zijn naam erop Een tafeltje met 1 stoeltje en 1 speelgoedbankje met zijn geboortekaartje erop. Little tikes zand/water tafel kleine uitvoering voor op het balkon. Speeltent met tunnel Van de ikea een Sagosten kussen. Van de mensen waarvan we niet weten wat ze kopen hopen we te krijgen ( beetje door laten schemeren ) kadobonnen van de h&m prenatal zara shoeby ikea.
Wat hebben/krijgen jullie kindjes veel zeg! Hier krijgt ze waarschijnlijk de Duplo dierentuin. En een autostoeltje, en kleding.
Skippy koe (vind ik zo leuk, haha) Ikea keukentje en assecoires Fisher price -mijn eerste tasje, -picknickmandje, -theeserviesje Duplo Mijn dochter is 6,5 maand, maar heb ook al een lijstje aangemaakt voor kadootjes.... Is best moeilijk voor zo'n uk!
Onze jongste krijgt waarschijnlijk een toet toet autogarage en een elefun. Ook leuk én praktisch: schoentjes. Niet zo leuk om zelf te geven, maar wel leuk voor opa&oma enzo. Onze oudste kreeg een Woezel en pip loopwagen en een driewieler met duwstang.
Ik zit ook echt vol verbazing te lezen. Mijn meisje krijgt voor haar eerste verjaardag waarschijnlijk of het ikea keukentje of een poppenhuis van ons. En dan hopen we van iemand daar wat inhoud voor te krijgen. Maar ik maak geen lijstje wat mensen voor haar moeten halen. Als ik zelf naar een verjaardag ga haal ik ook wat ik leuk vind voor dat kindje. En ik vind het al leuk dat ze op haar verjaardag komen, en een boekje ofzo mee nemen. Muziek instrumentjes vind ik ook erg leuk altijd! En allerlei boeken.
Ohw... Ik hoop niet dat ik zo overkom hoor. Ik maak een lijstje met dingen die ik leuk voor haar vind. Wil niet zeggen dat ze dit allemaal krijg of dat ik een lijstje maak voor andere mensen hoor, Dit is meer wat eventueel leuk zou zijn voor een eerste verjaardag.
Nee joh, sorry, ik druk mezelf ook vaak een beetje lomp uit. Maar snap het wel, ik heb misschien ook te vaak wel een dergelijk lijstje in handen gekregen en vond dat nooit zo leuk. Niemand hoeft zich aangevallen te voelen, want dat is niet wat ik bedoel!
wat echt een hit is. (mijn dochter is nu 1,5) - fisher price theeserviesje - nijntje verstoppertje - wheelybug - poppenwagen met pop
Onze zoon krijgt de dierentuin van Fisher Price voor z'n verjaardag. Gewoon 1 groot cadeau....hij gaat nog zoveel krijgen van familie en vrienden!