bellen....

Discussie in 'De lounge' gestart door goudje, 26 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goudje

goudje Lid

4 jul 2007
    52
    0
    0
    Nu nog een andere:

Bellen jullie ook zo graag? Ik bel iedere dag mijn 2 vriendinnen en mijn moeder! (of ze bellen zelf) Verder eigenlijk niet, maar ik voel me hier onzeker over omdat ik altijd zoiets heb van bij anderen bellen er veel meer. Ik bel zelf weleens iemand op en dan belt hij/zij mij veel minder of niet. Ik heb dan snel zoiets van dan bel ik ook maar niet meer. Hebben jullie dit ook of gaat bij jullie veel vaker de foon?

Groetjes!

2. goudje

goudje Lid

4 jul 2007
    52
    0
    0
    ps:

met nu nog een ander, bedoel ik een andere dan internetverslaafd.... Soms voel ik me een beetje belverslaafd!

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

ik heb 2 vriendinnen die ik elke dag bel of zij mij ligt er maar net aan wie sneller is :) :) en me moeder bel ik elke dag me moeder belt mij echt nooit maar die snapt de telefoon niet echt :( :D :D tegen de tijd dat ze door heeft hoe dat ding werkt heb ik haar al gebeld :) :)

verder word ik vaak gebeld en bel ik helemaal niet tenzij het noodzakelijk is

groetjes nathalie ;)

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

IK en graag bellen?
    Ehhhh ja jammer genoeg wel!
    Erg leuk allemaal totdat je een rekening op je deurmat krijgt van 200 euro..
    Wordt je toch wel weer even met beide beentjes op de grond gezet hhihi/..
    Nu is mijn telefoon al een maand afgesloten, en ik vind het heeeeerlijk :confused:
    Mijn vriend ook die heeft het nu een stuk rustiger hahaha ;)

5. JustSanne

JustSanne Actief lid

8 mrt 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    ik bel alleen als het nodig is...m'n moeder belt me wel elke dag...en ik bel haar ook wel...en vriendinne bel ik ook wel eens, maar niet zoveel...ga er liever gewoon langs :rolleyes:

6. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    met mijn moeder bel ik elke dag en dan belt zij meestal.
    mijn man belt me ook elke dag hihi (en ik hem) als hij aan t werk is.
    vriendinnen vrijvaak maar niet elke dag,ik spreek ze meestal op msn en als we afspreken ofzo doe ik dat meestal dus via msn.

hier gelukkig geen hoge telefoon kosten,ik heb ook expres geen abbo telefoon genomen want ik ken mezelf...hihi

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik bel bijna nooit.
    En al helemaal geen familie of vrienden.
    Die zitten allemaal op msn en dus kletsen we daar wel via t toetsenbord of via de webcam....zelfs mn vriend zit onder zn werk op msn (die gerbuiken dat ook intern om ff iemad op n andere afdeling wat te vragen of n ander kantoor dus np)
    Of we emailen elkaar plat zoals ik en mn vriendin.
    Vraag me soms wel eens af of ze op dr werk ook nog wat anders kan doen als alleen mij terug emailen :)

8. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Ik bel heel erg weinig. Met onze vaste telefoon zitten we op zo'n 3 a 4 euro belkosten per maand (vast recht is geregeld via internetabo, dus dit zijn puur de belkosten). Verder heb ik een prepaid mobiel waar ik 1x per 2/3 maanden es E 20 beltegoed op zet.

Man heeft een telefoonabo van E 20 per maand en zit nooit over die E 20 heen (hij belt waarschijnlijk vaker dan ik, want hij heeft regelmatig contact met z'n broers, altijd via mobiel)

We worden regelmatig gebeld op onze vaste telefoon omdat dit nummer vroeger van een bedrijf is geweest, heel irritant. Verder valt 't wel mee met telefoontjes. Er gaan dagen voorbij dat we niet gebeld worden in ieder geval. Heerlijk rustig ;)

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik bel niet vaak en ik word niet vaak gebeld. Lekker rustig hahaha... ik doe veel via msn/hyves/mail etc. En het liefste zie ik mijn vriendinnen gewoon persoonlijk.

Voor de mensen die hun moeder iedere dag spreken... waar hebben jullie het dan over?
    Mijn moeder is een schat hoor maar ik moet er niet aan denken dat ik haar elke dag aan de telefoon heb. Ik zou dan vrij snel uitgepraat zijn. Je hebt op een gegeven moment toch wel alles gezegd?

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik bel niet vaak, maar smsen wel!

Denk dat ik iedere dag zo rond de 20-50 smsjes verstuur :oops:

Heb ook zo'n onbeperk smsbundeldingesgeval bij mn abbo.

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben zelf meer van de sms. Mijn moeder daar in tegen houd heel erg van bellen, en sinds ik zwanger ben belt ze bijna iedere dag... Niet dat dat heel erg is,maar het duurt steeds min. 10 min. en gaat altijd over hetzelfde

" hoe gaat het? "
    " Wat heb je gedaan? "
    " Wat ga je eten "
    " Ik heb net gestofzuigd "

haha van die lekker onnozele gesprekken dus.

12. Linda86

Linda86 VIP lid

Hihi, zo'n bundel heb ik ook, en ik ben er echt blij mee!! Ik denk dat ik ook wel vaak aan de 50 smsjes per dag kom, en dan staat er vaak echt alleen maar onzin in, maar het is zo verslavend!! Bellen doe ik ook best vaak, half uur per dag gemiddeld ofzo, maar smsen is hier toch echt favoriet!!

13. Willes

Willes Fanatiek lid

14 nov 2006
    1.127
    70
    48
    Ik bel ook niet zo veel. Ik spreek liever iemand face to face. Volgens mij heb ik zelfs een beetje lichtelijke bel-angst :confused:

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ja hoor, ik bel ook veel en sms echt zelden tot nooit. Ik bel vriendinnen trouwens nooit op hun werk en dat hoeven ze bij mij ook niet te doen.
    Verder mail ik veel.

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Haha, nou het heeft bij mij jaren geduurd voor ik de telefoon op durfde te nemen, ik vond het als kind zo'n eng ding en dat er dan iemand tegen je ging praten :confused: ! Uiteindelijk heb ik ook als telefoniste gewerkt, dus van belangst geen last meer :) !

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    ik bel ook regelmatig. moet mezelf er ook echt aan toe zetten om niet te bellen. bel echt onwijs veel vooral met me moeder die ook maar 5 minuten bij me vandaan

17. wendyp

wendyp Niet meer actief

Het viel bij mij eerst nog wel mee hoor, alleen sinds dat ik die bundel heb, zijn de smsjes ook vaak onzin hihi.

Is een half uur per dag vaak dan? Ow... In dat geval bel ik ook vaak.

18. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik neem op werk de telefoon aan (secretaresse) dus heb echt een hekel eraan om prive te bellen. ik ben meer van het sms en dan afspreken :D lekker gezellie

19. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Ik ben eigenlijk ook wel een beetje belverslaafd nu ik er over nadenk. Met drie vriendinnen bel ik iedere week een of twee keer. Met mijn moeder trouwens ook. Daarnaast bel ik ook regelmatig met vrienden of kennissen, gewoon om gezellig te kletsen. Het zou een hoop schelen als ik geen telefoon zou hebben, maar ik vind het gewoon heel belangrijk om te weten hoe het met iedereen om mij heen, gaat.

20. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Ik houdt absoluut niet van bellen. Ik ben meer van de mail/hyves/sms. Mijn moeder belt mij wel 2 keer per week, maar als ik de telefoon ovr hoor gaan denk ik al "ow nee, dat gaat minstens een half uur duren!". Ik ben ook heel snel uitgepraat met mijn moeder, helaas..

Deel Deze Pagina