Wat gaat de tijd toch hard he meiden Als ik nu dan zo de foto´sen filmpjes terug kijk van mijn kleine meid besef ik ineens dat de tijd heel hard gaat. We hebben nu steeds meer moeder dochter gesprekken en over een half jaartje gaat ze al weer naar school toe. Zo vond ik een fimpje waar van ik gewoon niet meer weet hoe oud ze hier was... Hebben jullie dat nou ook en wat herhinnert jullie aan de tijd dat jullie kind ineens zo hard gegroeid is? Ik heb het met dit filmpje... spelen met de knipjes video by mamavanfloortje - Photobucket
Wat een leuk filmpje! Heerlijk hoe ze ooit met van alles en niets konden freubelen he. En idd de tijd gaat zo enorm snel, dat besef ik al helemaal nu we weer een kleintje hebben van 2,5 week. Over 2,5 maand wordt onze kleine meid alweer 4 en gaat ze naar school. We zijn er allebei hard aan toe, maar het idee dat ze straks een heel leven heeft naast ons....dat beangstigd me soms wel hoor. Ze gaat dan wel ook naar t KDV 2,5 dag, maar dat vind ik toch anders. De tijd is nu ook aangebroken dat Eva echt met vriendjes en vriendinnetjes speelt, regelmatig zit hier een buurmeisje of jongetje binnen te spelen..... De verhalen die ze dan hebben
ja ik heb dat ook ze groeien veels te snel vooral de 2de vind ik echt snel gaan! lijkt nog alsof het gisteren was dat hij geboren was. Dit is het filmpje wat mij eraan herinnerd: YouTube - Ryan Bryan Dylan