Ik heb een afspraak gemaakt voor en 3-4D echo, maar nu hoor ik dat als je placenta aan de voorkant ligt je een kans hebt dat je helemaal je kindje niet kunt zien omdat er met deze techniek niet door de placenta heen gekeken kan worden. Weet iemand hoe dit zit?
dat vroeg ik me ook al af wij hebben de 3d echo 15 januarie en heb de placenta aan de voorkant liggen dus ben ook benieuwd naar de reactie's groetjes grummelke
Ik heb nu 2 3d echo's gehad en ik heb de placenta ok aan de voorkant liggen. De echoscopiste moet er zeker wat meer moeite voor doen en je krijgt de baby inderdaad wat minder goed in beeld maar hoe dan ook de moeite waard! We hebben echt wel mooie foto's meegkregen! Veel plezier alletwee!
Nou ik ben nu 25 weken zwanger en ik heb toen ik 24 weken zwanger was een 4d echo gehad en mijn placenta ligt precies onder mijn navel en het maakt echt niet uit waar die ligt het enigste wat ene probleem kan veroorzaken is de liging van de baby, die kleine van mij lag namelijk met zijn gezicht naar mijn rug ( eigenwijs ) dus dan moet ze wel even moeite doen om het gezichtje te zien maar voor de rest heb ik alles gezien en dan ook echt alles ik heb namelijk heeeeeel duidelijk gezien dat het een ventje word.... wil jij trouwens weten wat het word? Veel plezier bij de echo.... waar ga je het laten doen?
Ik ga naar Enschede en ik wil niet weten of het een jongen of een meisje is. Ben heel benieuwd hoe zo'n echo is!
ik heb de placenta ook voor en kijk maar eens in mijn album hoe duidelijk mijn foto's zijn Ze zei dat ik voor 20 week echt duidelijke foto's had en dat het ook kwam omdat ik voldoende vruchtwater had (en dat met mijn kleine buik haha)
ik had bij de eerste ook de placenta voor liggen maar heb wel mooie pretecho fotos van rond de 20 weken
Bij die van mij lag alles ervoor wat er voor kon liggen en de foto's zijn mooi. De handjes, beentjes, navelstreng, en placenta lagen allemaal voor het gezichtje, maaaaaaaaaaaaaar het resultaat mocht er wezen.
Mijn placenta ligt ook voor en wij hebben hele mooie 3D/4D opnames. Mooie foto's en een mooie dvd. Volgens mij is die apparatuur goed genoeg hoor.
mooie 3d echo's allemaal ben benieuwd naar de mijne ik moet 2 februarie gaan,ik hoop dat ze bij mij ook alles zo goed kunnen zien. groetjes evi