Hey, Ook misschien een leuk onderwerp! Wat eten ze vandaag?? De baby's van 4 - 12 maanden. Ben benieuwd wat jullie ukkies allemaal te eten krijgen! Misschien staan er leuke recepten tussen waar iedereen wat aan heeft!?
Vandaag: Fruit: Allerlei soorten fruit (gepureerd). Dit was zo'n doosje met vers fruit uit de vriezer. Eigenlijk voor mezelf gekocht. Maar had even niks anders in huis. Dus een lekker fruithapje van gemaakt. Smullen! Avondeten: Worteltjes, erwtjes, rijst (+beetje kookvocht), kipfilet en een lepel chicken 2-night.
Gisteren: aardappeltje, courgette, blokje jonge kaas, 2 druifjes; alles gepureerd. Vandaag: makkelijk potje Olvarit Morgen: aardappeltje, broccoli, stukje banaan; alles gepureerd Moet eerlijk zeggen dat hij nu al een sterke voorkeur heeft voor mama's hapjes. Heb de afgelopen maand af en toe een potje geprobeerd, maar hij weigert ze allemaal behalve de bruine bonen
Leuk topic! Vanmiddag een stukje appel (ala Rapley) en daarna een fruitsmoothie. Vanavond: Andijviestampot met een stukje vlees (gepureerd).Had vanavond even geen tijd voor stukken... Morgen weer!
Omdat er van dit topic al eentje bestaat doe ik er eentje dicht (willekeur ). Hieronder de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/319215-eet-baby-vandaag-1-jaar.html
Vanmiddag een lekker rijpe banaan in stukjes en vanavond net als papa en mama stoofpeertjes (gedeelte geprakt en een gedeelte in stukjes) en als toetjes 2 eetslepels griekse yogurt Morgen denk ik meloen/pruim en 's avonds pompoen
Leuk topic! Vandaag:appelfruithapje en als warme hap sperzieboontjes met een klein stukje aardappel. Eeen vraagje waarbij jullie me misschien kunnen helpen: Ik maak alles zelf en nu vroeg ik me af,over een paar weken wil ik eens proberen om pasta en rijst te maken met natuurlijk groenten. Hoe kan ik dat het beste doen en wie weet leuke en lekkere combi's? En vlees?Vanaf hoeveel maanden? Pfff ik ben hier al zolang uit,weet het echt niet meer hoe ik dat jaaaaren geleden allemaal deed haha. En er is ook zoveel veranderd. Alvast bedankt voor de tips!