Hallo, Ik vroeg me af of oudere broers/zussen kunnen aanvoelen wanneer de geboorte eraan komt? Mijn zoon gedraagd zich vandaag echt anders. Vanmiddag sliep hij maar een uurtje ipv 2 of 3. Nou dat kan wel eens dacht ik, niks bijzonders. Maar normaal gaat hij 's avonds altijd goed slapen (af en toe natuurlijk een uitzondering) maar vanavond is hij echt hyper! Hij wil niet slapen, alleen bij papa en mama zijn. En we krijgen echt superveel kusjes. Verder kan hij echt niet stilzitten en is mega druk. Hij is van zichzelf al best druk maar dit is gewoon niet normaal... Heb nu de dvd van Bumba aangezet en nu is hij vrij rustig maar net was het echt niet normaal.... Hebben jullie al eens zoiets meegemaakt en duidde dit op een aankomende bevalling?
Ik zat stiekem meej te lezen bij de augustus mama's en het eerste waar ik aandacht was van misschien voelt je zoontje het idd wel aan er zijn kinderen die daar idd heel gevoelig voor zijn dus wie weet Liefsz
Mijn mening is dat ze dat wel degelijk kunnen aanvoelen... Kinderen (en dieren) zijn in mijn ogen veel gevoeliger voor bepaalde zaken dan volwassenen... Ik hoop voor je dat je snel mag bevallen meissie!
Thnx Humbly en Mvja voor jullie reacties Uiteindelijk is hij gister rond half 11 gaan slapen na een kwartier huilen!! Echt hartverscheurend maar het moest gewoon. Vanmorgen om half 6 was hij er alweer.... Lekker kort nachtje dus... Eens kijken wat hij vandaag doet... Nou, er is iig nog geen baby geboren dus ik weet niet wat het nou is met hem
Kan ook zijn dat hij aan jullie voelt dat er wat gaat veranderen en dat hij daar zenuwachtig voor is. Jullie zitten natuurlijk ook met smart te wachten op het aandienen van de kleine en dat zal hij best voelen en meekrijgen..