hoiii het is echt zo mijn kleine meisje wordt groot ze kan nu sinds twee weken kruipen zegt papa en mama ze wil zich overal aan optrekken sinds een weekje gaat ze zelf zitten in bed soms zelfs staan we hebben gister de box opgeruimd ik dacht ooh beter hebben we weer iets meer ruimte maar nu zat ik gister naar youame te kijken en dacht bij mezelf mijn kleine meisje wordt groot het is niet meer lekker tegen mama aanliggen tijdens de fles alleen als ze moe is gaat ze nog lekker knuffelen of als ze verdrietig is kruipt ze lekker tegen me aan volgende week woensdag wordt ze 1 jaar pff wat gaat de tijd snel ze wordt nu echt een dametje met een eigen willetje de tijd mag dan snel gaan maar ze blijft altijd mijn kleine meisje sorry moest er ff uit
pppff zeg dat nou niet hihi ik vind 3 weken bijna 4 al veel te snel gaan hahah Jou verhaal bevestigd dat alleen maar voor we t weten zijn t pubers aaaaaaaaaaaa hihi
Het is niet herkenbaar, maar ik begrijp het wel. Ik zal die gevoelens nog wel krijgen. Ik vind het al moeilijk om afscheid te nemen van de kraamperiode, en na zes maanden weer te werken, en 'afstand' van mijn zoontje te moeten doen. (Hij gaat 2x per week naar KDV). Ik probeer zoveel mogelijk van de klein te genieten. Maar tijd vliegt inderdaad. Als ik oude homevideos terug kijk, dan kan ik me veel dingen niet goed meer herinneren. Ik vind het leuk om ernaar te kijken, maar ik vind wat er nu gebeurt ook heel leuk. Oftewel, er komen weer andere leuke dingetjes voor in de plaats.
Oh zo herkenbaar, los van dat het ontzettend leuk is al die ontwikkelingen heb ik soms ook een beetje een weemoedig gevoel. Ik had het heel erg toen Sven van zijn wiegje naar zijn ledikant ging. En toen hij niet meer in de kinderwagenbak kon. Moeder zijn is steeds maar weer afscheid nemen van een klein mensje wat als maar groter wordt.
meid en ze blijven maar nieuwe dingen ontdekken het is echt zoooo mooi om mee te maken! ff offtopic waar staat de naam youame voor?
Haha ik ken het heel erg! 2 september was die van mijn alweer 1 jaar! Alleen die kruipt en staat al vanaf 9 maanden is was iets sneller. Hij gaat nu lopen is ook niet alles ren de hele dag achter hem aan En inderdaad niet meer knuffelen alleen als die moe is of verdrietig is! Mis dat soms wel maar ach misschien komt die tijd nog wel!