Hallo allemaal, Ik weet even niet zo goed wat ik moet denken nu. Ik kom een uur geleden mijn bed uit (lekker laat, maar heb vanacht dan ook bijna niet kunnen slapen) en loop hier in mijn ochtendjas rond, voel ik ineens iets langs mijn benen lopen. Het was wit/doorzichtig en druppelde langs mijn benen. Ik snel naar de wc gelopen, maar het was alweer gestopt. Nu is de kleine lekker beweeglijk en het 'druppelen'gestopt. Het gekke is dat ik vanacht droomde dat mijn vliezen gebroken waren, eenmaal wakker geworden moest ik echt ff nadenken want de droom leek zo echt op dat moment. (misschien een voorgevoel?) Is het nou wel zo dat mijn vliezen aan het breken zijn, of zou het gewoon wat vocht zijn? Groetjes Es
Als je weer verliest,probeer dan wat vocht op te vangen. Zet alvast een beker klaar in het toilet. Vruchtwater ruikt zoet en er 'dwarrelen' vlokjes in. Bij mij was het ook iets dikker dan vocht. Vertrouw je het toch niet dan moet je je VK bellen.
ik heb dat ook gehad en in mijn geval was het gewoon afscheiding. ik voelde het soms letterlijk langs mn benen gaan.
heb toch voor de zekerheid de vk even gebeld. Ze zei dat ik het best een verbandje kon indoen (aangezien de kleine ook al aardig ingedaald is) en dan over een paar uurtjes weer bellen als er vocht verlies is geweest. Ik denk nu zelf dat het gewoon afscheiding geweest is, maar ja zeker weten doe je het nooit. Heb ook al een paar dagen last van voorweeen/indalingsweeen en daardoor ga je natuurlijk van alles in je hoofd halen.
heb toch voor de zekerheid de vk even gebeld. Ze zei dat ik het best een verbandje kon indoen (aangezien de kleine ook al aardig ingedaald is) en dan over een paar uurtjes weer bellen als er vocht verlies is geweest. Ik denk nu zelf dat het gewoon afscheiding geweest is, maar ja zeker weten doe je het nooit. Heb ook al een paar dagen last van voorweeen/indalingsweeen en daardoor ga je natuurlijk van alles in je hoofd halen.
heb ik soms ook is afscheiding wat kan je gek dromen he ik heb net ook een dutje gedaan en had gedroomd dat mijn man de bevallings tas weer had leeg gehaald die al weken klaar staat dus ik kwaad op hem laten we hopen dat het een voorteken is
Ja die dromen zijn inderdaad gek. Je hebt zeker meteen gechekt of je tas er nog stond? haha Geen vochtverlies meer gehad, dus inderdaad..afscheiding.